Guest Jonna Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 (Fullkorns)ris Konsert eller kino? Kino TvNorge eller Tv3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Tv 3! Langt eller kort hår? (På mennesker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 mellom? hehe langt da.. Mail eller hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 MSN? (A) hehe. Får bli hjemmeside. Flat. eller aussie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Øhm.. Har ikke peiling på noen av rasene. Men jeg får vel si aussie. Facebook eller Nettby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Facebook. Bo ruralt eller urbant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Haha, ruralt, det måtte jeg slå opp. Ruralt. Seigmenn eller sure skrikerunger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Sure skrikerunger (flere enn meg som får sånn snurpemunnfølelse av å tenke på dem?) Lang- eller korthårshund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Sure skrikerunger (flere enn meg som får sånn snurpemunnfølelse av å tenke på dem?) Lang- eller korthårshund? Korthåret Joker eller Batman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Joker. Hund som sikler ekstremt eller hund som lukter ille? *høhø* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Da foretrekker jeg sikling Full eller edru (på fest ) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Da foretrekker jeg sikling Full eller edru (på fest ) ? Full! Haha! (Men ikke kvalm.) Apropos: rødvin eller hvitvin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 hvitvin banana utstilling eller lydighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 LP. Støvsuge eller vaske opp? (inspirert av hva jeg egentlig bør bedrive tiden min med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 LP. Støvsuge eller vaske opp? (inspirert av hva jeg egentlig bør bedrive tiden min med) Støvsuge. (Jeg bør vel i tillegg vaske gulvet også.. ) Makrell i tomat på vanlig boks eller på tube? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 På tube - da kan jeg bruke det som belønning til Tinka (skjønt, er det så lurt?) siden jeg ikke eter det selv. Juice eller melk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 På tube - da kan jeg bruke det som belønning til Tinka (skjønt, er det så lurt?) siden jeg ikke eter det selv. Juice eller melk? melk Her går det bare i Juice i alle former og farger saltvann eller ferskvann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 melk Her går det bare i Juice i alle former og farger saltvann eller ferskvann?? saltvann! Øh, lese til eksamen eller vaske hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 saltvann! Øh, lese til eksamen eller vaske hus? Lese til eksamen. Nugatti eller sjokade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Lese til eksamen. Nugatti eller sjokade? Ugg.. men ok, sjokade da! Lus eller lopper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Lopper. Har ikke hatt noen av delene da! Heldigvis Julaften eller bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Lopper. Har ikke hatt noen av delene da! Heldigvis Julaften eller bursdag? Eh... julaften. Jeg glemmer alltid bursdagen min. Men julaften er kjipt uansett. Får jo sjelden det jeg ønsker meg (en ponni).. Potetgull: salt eller paprika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Paprika Hvit eller svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Svart! Sove eller lese en bok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Lese bok Dagbladet eller VG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar