trevi Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Siden folk er tidlig ute (hint FSHK i November ) så kan vi jo ta tråden med hvem som kommer til BSBK i Bergen Racketsenter 29. - 30. september!? Vi kommer iallefall... Siden vi bor rett ved stiller terv tispe i unghundklasse på søndagen. Her er Utstillingsannonsen
HHC Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Kommer, kommer! Skal ha med Arisen, og evnt en tispe til, også håper jeg på å få 1-2 av Aris valpene dit, den ene bor i Bergen
Tine Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Synd Beauty ikke er gammel nok, skal ikke stille før i November :/
Marthe Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Jeg kommer kanskje og stiller Extra (Eller egentlig så kommer jeg for å se på belgerene )
Calina Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie...
trevi Skrevet 3. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2007 Jeg kommer kanskje og stiller Extra (Eller egentlig så kommer jeg for å se på belgerene ) Høres bra ut blir moro å se henne Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... hehe... er i nesten samme situasjon... Kommer hjem fra 2 uker i California på torsdagen... så jetlag'en sitter vel i kroppen fremdeles men men, hva gjør vi ikke for å vise frem bikkjene
Mardina Skrevet 3. August 2007 Rapporter Skrevet 3. August 2007 Jeg kommer også, men bare for å kikke da Om det blir med eller uten hund, vet jeg ikke enda Se alle de rasene jeg bare har sett i bøker og blader
Stine Pernille Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 *dytt* Vi kommer, skal stille i åpenklasse, og håper på likt resultat som i fjor... hehe, neida. vi skal nå bare vise oss. Vipsen: skal du stille forressten?
Fufie Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 vi satser på å være håpløse på valpeshowet (ikke trent noenting)
ceccy Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 Ally skal stilles første gangen i unghundklasse på lørdagen, så vi kommer
HHC Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 vi satser på å være håpløse på valpeshowet (ikke trent noenting) Vi møtes EDIT; Blir Aris og valpen hans Ebony.
Benedicte Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 Jeg kommer (29 timer med tog på en helg!!), skal stille Memphis på sitt første valpeshow, Tia (aussie) i juniorklasse og Sico (toller) i åpen klasse
29a Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Stiller Seb i juniorklasse både lørdagen og søndagen..
Barooo Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Skal også oppover, stille Willy, og sosialisere Tasha, valpen min... Oppdretteren min kommer og, med ei tispe...
HHC Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Barooo er forøvrig så snill og ta med Ebony til meg! Igjen tusen takk
Karoline KM Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Jeg og Elvis har veldig lyst å komme å se på Han er forliten til å stilles ut
Benedicte Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 PM er lagt ut på www.bsbk.org Bare EN påmeldt vorstehhund, og det er valpen min! Bare tre påmeldte aussier, og 9 påmeldte tollere
Barooo Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Var inne å sjekket jeg óg... 3 Basenjier.............vet ikke hvem den siste er, så nå er jeg nysgjerrig....... 7 Flat coated-valper og 23 voksne.............. Håper jo å kunne ta med en skikkelig premie til Ebony sine eiere eller er det fórverter??? Hadde ihvertfall hvert super gøy!
HHC Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da!
Wulfi Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Jeg skulle dit, Prada er påmeldt, men i stedet blir det tur til Hamar for å se på noen Briarder med ei venninne.
Barooo Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da! Skjønte jo det, når jeg bare leste mailen din......
Monab88 Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Noen som gidder å sjekke antall bernere? Siden funker ikke hos meg.
Barooo Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Noen som gidder å sjekke antall bernere? Siden funker ikke hos meg. 6 valper 18 voksne..........
Monab88 Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 6 valper 18 voksne.......... oi, noe sier meg at jeg burde dratt til Bergen istedet for leto
Fufie Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hmm, bare 5 rufsedachser og kun én valp (oss?). Er det en annen liste om vi meldte oss på via dachseklubben siden det er "dobbelutstilling"?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar