Gå til innhold
Hundesonen.no

BSBK 29-30. september 2007

trevi

Recommended Posts

Skrevet

Siden folk er tidlig ute (hint FSHK i November :D ) så kan vi jo ta tråden med hvem som kommer til BSBK i Bergen Racketsenter 29. - 30. september!?

Vi kommer iallefall... Siden vi bor rett ved :) stiller terv tispe i unghundklasse på søndagen.

Her er Utstillingsannonsen

Skrevet

Kommer, kommer!

Skal ha med Arisen, og evnt en tispe til, også håper jeg på å få 1-2 av Aris valpene dit, den ene bor i Bergen :D

Skrevet

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :):)

Skrevet
Jeg kommer kanskje og stiller Extra :)

(Eller egentlig så kommer jeg for å se på belgerene :) )

Høres bra ut :) blir moro å se henne :)

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :P:P

hehe... er i nesten samme situasjon... Kommer hjem fra 2 uker i California på torsdagen... så jetlag'en sitter vel i kroppen fremdeles :P men men, hva gjør vi ikke for å vise frem bikkjene :P

Skrevet

Jeg kommer også, men bare for å kikke da :P Om det blir med eller uten hund, vet jeg ikke enda :icon_confused: Se alle de rasene jeg bare har sett i bøker og blader :P

• 1 month later...
Skrevet

Var inne å sjekket jeg óg...

3 Basenjier.............vet ikke hvem den siste er, så nå er jeg nysgjerrig....... :rolleyes:

7 Flat coated-valper og 23 voksne.............. Håper jo å kunne ta med en skikkelig premie til Ebony sine eiere eller er det fórverter??? Hadde ihvertfall hvert super gøy! :lol:

Skrevet

Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier :lol:

Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da! :P

Skrevet

Jeg skulle dit, Prada er påmeldt, men i stedet blir det tur til Hamar for å se på noen Briarder med ei venninne.

Skrevet
Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier :lol:

Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da! :P

Skjønte jo det, når jeg bare leste mailen din...... :P

Skrevet

Hmm, bare 5 rufsedachser og kun én valp (oss?). Er det en annen liste om vi meldte oss på via dachseklubben siden det er "dobbelutstilling"?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...