Gå til innhold
Hundesonen.no

BSBK 29-30. september 2007

trevi

Recommended Posts

Skrevet

Siden folk er tidlig ute (hint FSHK i November :D ) så kan vi jo ta tråden med hvem som kommer til BSBK i Bergen Racketsenter 29. - 30. september!?

Vi kommer iallefall... Siden vi bor rett ved :) stiller terv tispe i unghundklasse på søndagen.

Her er Utstillingsannonsen

Skrevet

Kommer, kommer!

Skal ha med Arisen, og evnt en tispe til, også håper jeg på å få 1-2 av Aris valpene dit, den ene bor i Bergen :D

Skrevet

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :):)

Skrevet
Jeg kommer kanskje og stiller Extra :)

(Eller egentlig så kommer jeg for å se på belgerene :) )

Høres bra ut :) blir moro å se henne :)

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :P:P

hehe... er i nesten samme situasjon... Kommer hjem fra 2 uker i California på torsdagen... så jetlag'en sitter vel i kroppen fremdeles :P men men, hva gjør vi ikke for å vise frem bikkjene :P

Skrevet

Jeg kommer også, men bare for å kikke da :P Om det blir med eller uten hund, vet jeg ikke enda :icon_confused: Se alle de rasene jeg bare har sett i bøker og blader :P

• 1 month later...
Skrevet

Var inne å sjekket jeg óg...

3 Basenjier.............vet ikke hvem den siste er, så nå er jeg nysgjerrig....... :rolleyes:

7 Flat coated-valper og 23 voksne.............. Håper jo å kunne ta med en skikkelig premie til Ebony sine eiere eller er det fórverter??? Hadde ihvertfall hvert super gøy! :lol:

Skrevet

Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier :lol:

Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da! :P

Skrevet

Jeg skulle dit, Prada er påmeldt, men i stedet blir det tur til Hamar for å se på noen Briarder med ei venninne.

Skrevet
Det er lørdagen, hun skal stilles på NRK søndagen så håper i hvertfall ikke på flere. De er forøvrig eier :lol:

Kun 23 voksne er jo sinnsykt digg da! :P

Skjønte jo det, når jeg bare leste mailen din...... :P

Skrevet

Hmm, bare 5 rufsedachser og kun én valp (oss?). Er det en annen liste om vi meldte oss på via dachseklubben siden det er "dobbelutstilling"?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...