Vala Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Vi har nå kommet til kapittel syv og vi er litt mer "opplyste" nå enn hva vi var Deeeeeilig igrunnen, det var nesten som om noen hadde byttet om rekkefølgen på bøkene i den innbindingen *ler*
tm100021 Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Lyra... Alltid vært og alltids kommer til å være.. .sitter og leser den nå på nytt ^^
Aya Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Lyra... Alltid vært og alltids kommer til å være.. .sitter og leser den nå på nytt ^^ Hun er herlig, ikke sant? Jeg liker Asriel og jeg! Og Will. Gaah, umulig.
tm100021 Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Sant, men på mange måter kjenner jeg meg igjen i Lyra, og slike karakterer sitter ofte igjen... Ååå, elsker å lese det, nå har de dratt avgårde ^^
Mirai Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Nå har jeg også bestilt meg boka! Eller, bøkene det er jo tre i en stor bok, om jeg forstod rett. Tok det lang tid for dere andre å motta den?
Lizzie Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Nå har jeg også bestilt meg boka! Eller, bøkene det er jo tre i en stor bok, om jeg forstod rett. Tok det lang tid for dere andre å motta den? Det gikk bare to dager :icon_fun:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar