KlatreMalin Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Hei! Jeg ha en hun chinchilla på 1 år, som jeg har hatt siden vinterferien. Men jeg fikk henne uten stamtavle. Jeg hvet hvem eierne av foreldrene hennes er, og har nr. deres. Men hvordan kan jeg få stamtavle til henne?
Busann Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Først må du melde deg inn i NFFSCN, siden det er den eneste chinchilla foreningen i norge. Så må du minst ha: På ditt dyr: Navn Fødseldato Farge Kjønn På Begge foreldrene Navn Fødseldato (år) Farge. Så sender du inn de opplysningene du har til stamtavleansvalig. Adressen er: [email protected] Så når du får stamtavlene underskriver du og sender de hvite kopiene tilbake, med frimerker, står forklart hvilke i brevet du får
KlatreMalin Skrevet 25. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Tusen takk! Men koster det penger?
Busann Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Ja... Men siden det ikke er lov og sende penger i posten, skal de betales i frimerker. Det er 4 x porto, for den første, og 3 x porto, for den andre. Husker ikke helt hva porto taksten er nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar