Odin Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Hva er det lurt og spørre om når man er og ser på en omplasserings hund? Tenkte jeg skulle skrive opp ei liste hvis det blir aktuelt med ny hund til uka
Guest Jonna Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Alt det vandlige du spørr eetter hos en valp: Slekt, søsken, helse, gemytt o.l. (og dobbel sjekke dette på dogweb om den er renraset) Årsak til omplassering, hva den kan, opplevelser, miljøsikkerhet..
aikonia Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Rase Alder Reg.nr om den er renraset slik at du - som nevnt, kan sjekke DogWeb om hunden Helsestatus - nydatert helseattest er en kjekk ting Siste vaksinering Siste ormkur Negative sider: ALLE negative sider Positive sider Hva den er vant med m. tanke på rutiner Lydighet Hjemme alene Bilkjøring Matvaner Renslig Vant med bur eller ikke Har den mentaltest (enkelte hunder som er litt "annerledes" burde ha en mentaltest som det vises til slik at hunden egner seg til omplassering - desverre alt for mange omplasserere som juger på hundens egenskaper) Prøvetid - har omplasseringen dette? Oppfølging Mulighet til å levere hunden tilbake dersom ting ikke går
Odin Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Tusen takk for svar Venninna mi som jobber på dyreklinikk skal sjekke sykdomshistoriens hans for meg i morra. Det var hun som tipsa meg om hunden som skal omplasseres.
Monab88 Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Er det enda en berner sennenhund du skal ha?
Odin Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Er det enda en berner sennenhund du skal ha? Ja
Monab88 Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Ja Så moro Er det en mørk hannhund på 18 mnd?
Odin Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Så moro Er det en mørk hannhund på 18 mnd? Aner faktisk ikke enda. Blei tipsa om den på fredag. Så venninna mi har sagt at hu kanskje veit om noen som ville ha den. Veit du noe?
Monab88 Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 http://www.tbarstad.com/content/startside.asp Kan det være den? Gå på oppdrett, G-kull og Gruff Viggo. Står at den bor i Hamar, kan det stemme?
Odin Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Nei jeg tror ikke det. De som hadde den berneren som skulle omplasseres hadde tatt kontakt med Ringerike dyreklinikk i Hønefoss. Men alderen var noe av det samme.
Odin Skrevet 23. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Nå har vi vært og hilst på gutten. Regner med at vi får han på prøve fra i morra av
Monab88 Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Så bra, lykke til Vet du hvor han kommer fra?
Odin Skrevet 23. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Så bra, lykke til Vet du hvor han kommer fra? Det var Nøklebyåsen det Der jeg hadde tenkt på valp fra seinere.
Monab88 Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 oi, kan jeg spørre hvilken hund det er? Er det wenche som omplasserer, eller er det en hund fra hennes oppdrett? Send gjerne PM om du heller vil det Du kan iallefall være trygg på at du har fått hund fra en seriøs oppdretter! Vår første berner kom fra F-kullet til Nøklebyåsen. La oss få vite hvordan det går da!
Odin Skrevet 23. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Han er fra S kullet. Nei det er eierene som omplasserer han. De ville prøve på det først. Håper det går bra Hundene gikk bra sammen i dag ihvertfall. Men Odin hadde en tendens til og bli litt lei den aktive 14 månederen.
Monab88 Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Nøklebyåsen's Sjanten? Da er han halvbroren til min Bella da De har samme far. Mamma bodde hos Nøklebyåsen i noen dager mens valpene i S-kullet bare var et par uker gamle. Husk å legg ut bilder under "Min hund" da!
Odin Skrevet 23. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Så moro da Ja det er Sjanten. Skal lage en tråd om han etterhvert jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar