Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettbutikker


Recommended Posts

Ikke dørmatter da.. Og nålene var med DP og kupert pinscher ikke standrar med vanlige ører/hale.... :closedeyes:

Så vanskelig du skal være :D *Googler videre*

Edit:

Der kan du få dørmatte med egent bilde i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

BLÆÆÆ!!! Igår hadde jeg et raid på Høøks og kjøpte nye regndekken til Chicka, hun har to stk og etter denne sommeren så har de blitt litt slitt, så jeg hadde GOD unnskyldning, ikke sant??? :)

Hun blir nok fin i disse tror dere ikke :rolleyes:

hooks1.jpg

hooks2.jpg

Matcher øyefargen hennes...hi hi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆÆÆ!! Igår hadde jeg et raid på Høøks og kjøpte nye regndekken til Chicka, hun har to stk og etter denne sommeren så har de blitt litt slitt, så jeg hadde GOD unnskyldning, ikke sant??? :)

Hun blir nok fin i disse tror dere ikke :rolleyes:

hooks1.jpg

hooks2.jpg

Matcher øyefargen hennes...hi hi ;)

Tror den blå vil bli veldig flott på henne ;) (særlig med den øyenfargen ho har).

Har hvert på hööks å tittet selv, og fikk med meg to dekken hjem (samme i to ulike str), så får håpe at en av de kommer til å passe. (det var også salg da) hehe.

Har du hatt noen dekken fra hööks tidligere? Isofal, hvordan er kvaliteten? (jeg syns den virket grei jeg da, men har ikke brukt noe ennå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den blå vil bli veldig flott på henne ;) (særlig med den øyenfargen ho har).

Har hvert på hööks å tittet selv, og fikk med meg to dekken hjem (samme i to ulike str), så får håpe at en av de kommer til å passe. (det var også salg da) hehe.

Har du hatt noen dekken fra hööks tidligere? Isofal, hvordan er kvaliteten? (jeg syns den virket grei jeg da, men har ikke brukt noe ennå).

Åh hvilket dekke kjøpte du??

Jeg har det gule refleksdekkenet som også er regndekken fra Høøks fra før, men det er IKKE bra kvalitet, bare skvipet rett og slett, anbefales IKKE :)

Men siden disse er av Showmaster og ser litt mer ok ut så tok jeg sjangsen, kan jo bare sende tilbake hvis de er helt på jordet.

De jeg har hatt har vært til hest fra hòòks, og er fornøyd med de til den prisen

Det har jeg også erfaringer med, helt ok til den prisen.

Chicka er jo søle og gjørme dronningen på stallen så hun ser ut som en jordklump når jeg skal ha hun med hjem, så bare dekkenet holder litt av fuktigheten borte fra hofter og rygg (der hun er stiv) så er jeg glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hvilket dekke kjøpte du??

Jeg har det gule refleksdekkenet som også er regndekken fra Høøks fra før, men det er IKKE bra kvalitet, bare skvipet rett og slett, anbefales IKKE :)

Men siden disse er av Showmaster og ser litt mer ok ut så tok jeg sjangsen, kan jo bare sende tilbake hvis de er helt på jordet.

Jeg kjøpte det multidekkenet med store prikker i forskjellige farger (til Bocca altså).

Fikk den nye katalogen i posten for noen dager siden, og de har jo fått så mye mer nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det multidekkenet med store prikker i forskjellige farger (til Bocca altså).

Fikk den nye katalogen i posten for noen dager siden, og de har jo fått så mye mer nå :)

Ja jeg syntes det blir bedre på utvalget, men jeg har litt vanskelig fo å stole på Høøks og kvaliteten siden jeg har blitt skuffet noen ganger når det gjelder hesteutstyr, men det går jo ann å sende tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syntes det blir bedre på utvalget, men jeg har litt vanskelig fo å stole på Høøks og kvaliteten siden jeg har blitt skuffet noen ganger når det gjelder hesteutstyr, men det går jo ann å sende tilbake :)

Jupp, sant. Vi får bare se, hvordan kvaliteten på dekkenet er. Det er litt for stort ennå, og skal ikke rukes før til høsten, så da får jeg se. Men koster heldigvis ikke så mye, og de er jo fine. Så nå spørs det bare å se om de er fungerbare ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, sant. Vi får bare se, hvordan kvaliteten på dekkenet er. Det er litt for stort ennå, og skal ikke rukes før til høsten, så da får jeg se. Men koster heldigvis ikke så mye, og de er jo fine. Så nå spørs det bare å se om de er fungerbare ;P

Sant det, man blir ikke ruinert iallefall hvis det ikke skulle holde mål, men tror ikke det er så ille i å holde regnet borte, jeg er mest redd for passformen siden jeg har en hund som er bulldoser foran og litt smalere bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, man blir ikke ruinert iallefall hvis det ikke skulle holde mål, men tror ikke det er så ille i å holde regnet borte, jeg er mest redd for passformen siden jeg har en hund som er bulldoser foran og litt smalere bak :)

Her er jeg litt redd ho ikke blir rund nok til at den skal passe :P (manglet liksom ike såå mye på lengden, men i tykkelsen er jeg litt usikker. Men den kan jeg evt sprette opp borrelåsen på, og sy om. Dekkenet virket greit. Så vi får nå bare vente og se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg litt redd ho ikke blir rund nok til at den skal passe :P (manglet liksom ike såå mye på lengden, men i tykkelsen er jeg litt usikker. Men den kan jeg evt sprette opp borrelåsen på, og sy om. Dekkenet virket greit. Så vi får nå bare vente og se :D

Du kan også sy på en borrelås del vis du trenger den litt lengre opp, jeg har faktisk gjort det på et av mine dekken, trodde aldri jeg skulle trenge å gjøre det med noe av utstyret til Chicka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige alle dere som ikke har foreldre som er fornuftige når det gjelder hundeting. Alt jeg kjøper skal være fornuftig... *skjønner ikke hva de mener med at vi ikke trenger 4 halsbånd til Ludde* Er lett å drømme seg bort med hunter sin katalog for å si det sånn. I tillegg siden eg får rabatter når jeg jobber i dyrebutikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige alle dere som ikke har foreldre som er fornuftige når det gjelder hundeting. Alt jeg kjøper skal være fornuftig... *skjønner ikke hva de mener med at vi ikke trenger 4 halsbånd til Ludde* Er lett å drømme seg bort med hunter sin katalog for å si det sånn. I tillegg siden eg får rabatter når jeg jobber i dyrebutikk...

Selvfølgelig er 4 halseband fornuftig. 1 til hverdags, 1 til pent, 1 til trening og 1 til utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er 4 halseband fornuftig. 1 til hverdags, 1 til pent, 1 til trening og 1 til utstilling :)

Det var svært så pinglete! 2 til hverdags, det ene må vaskes av og til. 2 til pent, man vet aldri hvilken anledning den skal være i liksom. 17 mai krever en type, jul en annen. Man trenger flere enn ett til utstilling, for skal man stille eller skal man bare flott seg? Under 10 halsbånd er pinglete, 10 + er fornuftig! Liner faller under samme kategori... gule sporliner, rosa sporliner, grønne sporliner, sporliner som ikke lager brannsår (utrolig viktig for en lp hund som ser skogbunnen to ganger i mnd), tur liner må man ha minst tre for man vet aldri hvor de to andre er, treningsliner i forskjellige lenger (ikke spør hvorfor), En kort line til bytur, liner til fest, liner til glede og liner til hverdags... Viste dere att det går ann å rettferdiggjøre mange seler til to hunder også? Joda går så fint atte. For en må jo ha kortnomen til sykkel, og da må man jo ha normalkomten til ski, for ikke å snakke om den trekkselen som er ett must til den pulken man ikke har fått grini seg til ennå.

Leker får man ALDRI nok av! (sist kjøpte jeg en skinn pølse som var større en hunden... men den så jo så fin ut på nettet :) )

Og alt treningsutstyret man bare MÅ ha da! Apportbukker i alle str og fasonger, inkludert tungapport (vet jo aldri når man skal begynne med bruks lp og det kommer jo alltids en ny hund i huset), markører i alle farger og fasonger, klikkere, targeter, musematter, hindre

osv osv.

Hundesenger, tepper, matter, madrasser ett must i alle farger og varianter.

For ikke å snakke om alt dillet man bare må ha, bæsjeposeholder, tispetruser, den utrolig søte nøkkelknippehunden, magneter, dekaler, nevnte jeg leker?

Til slutt, den himla fine bilen du må ha fordi du nå har så mye utstryr at det ikke er plass i den gamle som er familiebil. Nå må du ha varebil så du får inn alt pikkpakket, og da seff med nytt skreddersydd bur.

Penger til mat og opphold? Bikkja har jo mat! Og da snakker vi om høyaktivitetsfor som brukes når hunden blir brukt hardt i perioder, senstiv om den skulle finne på å bli litt syk i maven sin, så vanlig for til dager som er vanlige, vom til dager der hunden er tynn og puslete. Oljer og vitaminer er viktig!

Gi meg en ting som ikke er fornuftig bruk av penger til hund!

Tok jeg av igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svært så pinglete! 2 til hverdags, det ene må vaskes av og til. 2 til pent, man vet aldri hvilken anledning den skal være i liksom. 17 mai krever en type, jul en annen. Man trenger flere enn ett til utstilling, for skal man stille eller skal man bare flott seg? Under 10 halsbånd er pinglete, 10 + er fornuftig! Liner faller under samme kategori... gule sporliner, rosa sporliner, grønne sporliner, sporliner som ikke lager brannsår (utrolig viktig for en lp hund som ser skogbunnen to ganger i mnd), tur liner må man ha minst tre for man vet aldri hvor de to andre er, treningsliner i forskjellige lenger (ikke spør hvorfor), En kort line til bytur, liner til fest, liner til glede og liner til hverdags... Viste dere att det går ann å rettferdiggjøre mange seler til to hunder også? Joda går så fint atte. For en må jo ha kortnomen til sykkel, og da må man jo ha normalkomten til ski, for ikke å snakke om den trekkselen som er ett must til den pulken man ikke har fått grini seg til ennå.

Leker får man ALDRI nok av! (sist kjøpte jeg en skinn pølse som var større en hunden... men den så jo så fin ut på nettet :) )

Og alt treningsutstyret man bare MÅ ha da! Apportbukker i alle str og fasonger, inkludert tungapport (vet jo aldri når man skal begynne med bruks lp og det kommer jo alltids en ny hund i huset), markører i alle farger og fasonger, klikkere, targeter, musematter, hindre

osv osv.

Hundesenger, tepper, matter, madrasser ett must i alle farger og varianter.

For ikke å snakke om alt dillet man bare må ha, bæsjeposeholder, tispetruser, den utrolig søte nøkkelknippehunden, magneter, dekaler, nevnte jeg leker?

Til slutt, den himla fine bilen du må ha fordi du nå har så mye utstryr at det ikke er plass i den gamle som er familiebil. Nå må du ha varebil så du får inn alt pikkpakket, og da seff med nytt skreddersydd bur.

Penger til mat og opphold? Bikkja har jo mat! Og da snakker vi om høyaktivitetsfor som brukes når hunden blir brukt hardt i perioder, senstiv om den skulle finne på å bli litt syk i maven sin, så vanlig for til dager som er vanlige, vom til dager der hunden er tynn og puslete. Oljer og vitaminer er viktig!

Gi meg en ting som ikke er fornuftig bruk av penger til hund!

Tok jeg av igjen nå?

Elsker tanke gangen din, helt lik min jo!! :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste dere att det går ann å rettferdiggjøre mange seler til to hunder også? Joda går så fint atte. For en må jo ha kortnomen til sykkel, og da må man jo ha normalkomten til ski, for ikke å snakke om den trekkselen som er ett must til den pulken man ikke har fått grini seg til ennå.

Du glemte hetzsele, en sporsele med feste hunder buken, en sporsele med feste på ryggen (og så sporer man i halsebandet...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte hetzsele, en sporsele med feste hunder buken, en sporsele med feste på ryggen (og så sporer man i halsebandet...).

AU! Sorry, det er jo klart! Glemte jo også vanlig tursele

Og når jeg så det lekre dekkenet til Hera kom jeg jo på at selv store hunder med pels trenger dekken! Og da jukser man ikke, kun det beste er godt nok. Så da kjøper man dekken til 1000,- som har varmende og helende effekt på ryggen... Det kan jo ikke bli vått, så da må man ha dekken som varmer når hunden har badet og det er kaldt ute!

Også glemte jeg alle tupperware boksene man trenger, berørte neseprøver, uberørte, måvaskesprøver, godbitbokser, en til fersk og en til frolic. Og så minst to store bokser hvor man har leker og utstyr i. Oppheng i bilen så man kan henge fra seg tøy og annet stasj som kan henge som liner og bånd. (nå er jeg snart på hvainneholderenhundbiltråd).

Frolic må man ha i mini og vanlig. Aner jo ikke hvilket hunden foretrekker i dag liksom.

NÅ slutter jeg! (jeg skal på langedrag å se på ulven med barna, som igjen fører til at jeg skal sutre meg til å reise til Kolmården, hvilket også er ett fornuftig bruk av penger til hund)

Jeg prøvde og nå prøver jeg igjen.

edit: Greide ikke... for man må ha minst 18 gjerdestolper til ring, også må man ha telt, stol og flere typer termoser (skriver veldig fort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...