Gå til innhold
Hundesonen.no

Digitalt kamera


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Vel, før jul klarte jo jeg å tryne på isen med kameraet yttert i lomma, og vips så var det ødelagt. Nå nylig klarte jeg å miste familiens kamera i bakken, og vips, nå er det øedelagt.

Har jo valp i huset og sommerferie nå også flytter besteveninna mi fra meg på Søndag, så det er mye som vil foreviges igjennom et kamera slik at man har minner :ahappy:

Tanken på nytt kamera har jo vært her veldig lenge, men nå må jeg ha et!

Jeg vil ha et lite kamera som har plass i lommen, det tåle en støyt, og være et brukervennlig kamera.

Har jo tenkt en del på speilrefleks siden jeg er veldig glad i å ta bilder osv, men det passer jo ikke noen av kriteriene mine og koster flesk, så jeg venter nok litt med det.

Noen som har forslag til gode kameraer gjerne med megapixsels over 6?

(Og som heller ikke er så veldig dyrt :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ditt bruke er det kanskje Olympus Mju 770 SW! som vil passe deg :whistle: det er vanntett ned til 10 meters dybde, støtsikkert mot fall fra 1.5m og kan tåle 100 kg mekanisk trykk.

Så da har du et som skal tåle litt vann og støt :ahappy: Og det skal vist være helt greit, og lite er det også.

EDIT: og i tillegg er det frostsikkert - ned til minus 10 grader C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Til ditt bruke er det kanskje Olympus Mju 770 SW! som vil passe deg :whistle: det er vanntett ned til 10 meters dybde, støtsikkert mot fall fra 1.5m og kan tåle 100 kg mekanisk trykk.

Så da har du et som skal tåle litt vann og støt :ahappy: Og det skal vist være helt greit, og lite er det også.

EDIT: og i tillegg er det frostsikkert - ned til minus 10 grader C.

Ja, det tror jeg egentlig passer meg ypperlig :D Iallefall når det gjelder hvor sikkert det er sånn sett...

Uff, jeg gruer meg nærmest nå...Vi skal i familieselskap i helga, og pappa vet enda ikke at kameraet er ødelagt... :D (Og nei, reparasjon funker ikke, kameret er kjøpt i New York..)

Om flere har noen gode tips- skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Noen som har Samsung S1050 ?

Selges nå med tilbehørspakke. Kameraet har 10.1 megapixels, 5x optisk zoom, 3.0" TFT LCD skjerm(230k pixels). ISO 1600. Fave recognition w/red eye fix. 16:9 vidvinkel. Advanced shake reduction, MPEG4 video. 64MB internminne.

Er dette kameraet verdt å gå for? City Lade har kameraet til 1990,- nå liksom... Det eneste som stopper meg er prisen. Så billig for et kamera som høres veldi bra ut? Her må det jo være no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke det kameraet der, men har et "billig" et fra samsung og det suger hardt.. Bare tanken på å ta bilder med det får meg til å grøsse. Ikke er det så forferdelig gammelt heller, og butikken lovte gull og grønne skoger når pappa kjøpte det i julegave til meg. Joda. x_x

Stusset også på prisen, den var nokså lav. Mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...