Gå til innhold
Hundesonen.no

Oltedal

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vet bare at Gunn (Scarlet) sin lille Tiny (Scarlet-Red's Tiny) fikk Cert og ble BIR idag! :P I tillegg ble hun BIG3!

Gratulerer så mye til Gunn (og Silje som også er med på oppdrettet) :icon_fun:

Måtte bare sladre jeg nå, håper det går bra :wacko:

Skrevet
Jeg vet bare at Gunn (Scarlet) sin lille Tiny (Scarlet-Red's Tiny) fikk Cert og ble BIR idag! :P I tillegg ble hun BIG3!

Gratulerer så mye til Gunn (og Silje som også er med på oppdrettet) :icon_fun:

Måtte bare sladre jeg nå, håper det går bra :wacko:

Tusen takk Caroline. Det er helt greit å sladre med slikt :P

Det var virkelig lille Tiny sin dag. Det som også gjorde det litt spesielt, var at dyrlegen som var med å redde Tiny som valp også var tilstede ringside.

Her er kritikken:

Meget god type 35,5cm. Meget vakkert feminint hode, Korrekt bitt. Mørke vakre øyne, velplasserte ører. Utmerket: hals, vinkler, bryst, over og underlinje. Meget god pels, vakker farge. Stilige og effektive bevegelser. Herlig temperament.

Stort bedre kan det vel ikke bli?

Skrevet

Joda, vi har vært der :wacko: Bowie tok sitt cert nr 10 (fortsatt i unghundklassen :P - ble bir og big 3, Lotta ble bim...

Utstillingen går over 2 dager - så bisresultatene får vente til i ettermiddag, Lill!

Skrevet

Søte lille Tiny, syns jeg kan få et bilde av henne siden det er så lenge siden jeg har sett henne Gunn :wacko:

Gratulerer til Bowie også! Lekre lekre vovven!

Skrevet
Søte lille Tiny, syns jeg kan få et bilde av henne siden det er så lenge siden jeg har sett henne Gunn :P

Gratulerer til Bowie også! Lekre lekre vovven!

Synes Gunn kan legge ut bilde her jeg! Jeg har ikke sett Tiny siden Oltedal i fjor jeg :wacko:

Skrevet

Grattis så mye med kjempeflott resultat Gunn! Det må være ekstra kjekt når det skjer med valpen som hadde alle odds mot seg ikke sant? Og jeg stemmer i med de andre her som har lyst å se bilde :wacko:

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Det er som dere sier veldig spesielt å vinne med Tiny som hadde alle odds mot seg. Her er bilder tatt av henne tatt i dag :wacko: .

Tiny080707d.jpg

Tinyhode080707a.jpg

Tiny080707c.jpg

Slik så hun ut da hun ble BIM i Oltedal sist sommer:

TinyOltedal1.jpg

Skrevet
Oioioioioioioioioioioioi! Så nyyyydelig hun er Gunn :wacko::P Du har all grunn til å være stolt av gullet ditt!

Det kan jeg love deg at jeg er. Hun blir med meg til Trondheim i august på NSSK sin spesialutstilling. :P

Skrevet
Gratulere så mye med lille Tiny :icon_fun: Kjempelekker var hun blitt :whistle:

Tusen takk Anne. Er kjempefornøyd med henne selv. Dette er jo første gang hun blir stilt som "voksen"

Gratulerer så mye med alle flotte resultater!

Tiny var jo kjempefin :D

Tusen takk :D

Skrevet
Nå må vel noen ha blitt BIS :D Og noen som vet hvem som ble BIG i gr 10 ?

Det var Saluki som vant gruppe 10. Hvem som tok BIS vet jeg ikke enda, da jeg ikke var tilstede i Oltedal i går :whistle:

Skrevet

Dipsy ble BIR valp.. Eneste i ringen da.. :D

Men fikk bra kritikk.. :whistle:

Vi gikk før big bedømmingen, det begynte å regne.

Vet ikke om det ble bedre før bedømmingen?

Skrevet
Dipsy ble BIR valp.. Eneste i ringen da.. :whistle:

Men fikk bra kritikk.. :D

Vi gikk før big bedømmingen, det begynte å regne.

Vet ikke om det ble bedre før bedømmingen?

Nope, det regnet godt da jeg og Tiny var i BIG ringen iallefall :D Gratulerer så mye med BIR

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...