Gå til innhold
Hundesonen.no

Vurderer å bytte bil...


Angilja

Recommended Posts

Vi har nå en VW Transporter 4WD 2000 modell som vi egentlig er ganske fornøyd med, men så har vi fått tilbud om en Mitsubishi L200, 2002 modell, som er en MYE mer komfortabel bil for oss på 2 føtter. Det som bekymrer meg med Mitsubishi L200 er bagasjerommet som ikke er i direkte kontakt med resten av bilen, det er et eget rom liksom... Det er glassfibertopp med vinduer, men det er ikke mulig å åpne disse vinduene, mulig det går an å skifte de ut ( ? ). Det buret vi har i transporteren passer i Mitsubishi L200 også.

Det sier seg selv at hundene ikke kan være bak der i solsteik/20 minus. Det er det med den manglende luftinga som bekymrer meg litt. Noen som har erfaring med denne type bil eller tilsvarende? Hvordan gjør dere det med lufting?

Bilen ser så ca SÅNN ut for dere som er like god på bilmerker som meg :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke noe klokt svar på det du spør om, men må bare spørre hvordan du makter å kjøre så lang bil :wacko: Jeg har prøvekjørt en L200 fordi vi også er på søken etter "ny" bil. Ble for mye bil til meg, så vi landet på L400. Skal hente hjem en på mandag. Men dere trenger kanskje plass til flere hunder enn oss? Trenger plass til 3 vi, men spesialbestiller bur til bilen denne gangen også.

Det går ikke an å borre noen hull for å bedre på sirkulasjonen? Lite pent, men ser flere som har gjort det i div kombinertbiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke noe klokt svar på det du spør om, men må bare spørre hvordan du makter å kjøre så lang bil :wacko: Jeg har prøvekjørt en L200 fordi vi også er på søken etter "ny" bil. Ble for mye bil til meg, så vi landet på L400. Skal hente hjem en på mandag. Men dere trenger kanskje plass til flere hunder enn oss? Trenger plass til 3 vi, men spesialbestiller bur til bilen denne gangen også.

Det går ikke an å borre noen hull for å bedre på sirkulasjonen? Lite pent, men ser flere som har gjort det i div kombinertbiler.

hehehe... godt spørsmål. jeg skjønner egentlig ikke helt selv hvorfor jeg "takler" denne bilen, men jeg synes faktisk den er bedre å kjøre en Transporteren. jeg er vant til å kjøre en liten mitsubishi Colt (knøtt-bil, "konebilen" min) så det er stor overgang kan en si, men det gikk over all forventning. Var akkurat en tur ned i "sentrum" og parkerte utenfor butikken, gikk bra det også (men aldri i verden om jeg parkerer den bilen i en trang by,det gjelder for transporteren også forresten). Var egentlig kjempenegativ til den bilen, men ble positivt overaska. Vi trenger bare plass til 2 hunder, foreløpig, men alltid greit med mye plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...