Gå til innhold
Hundesonen.no

Bikkjetreff i Drammen

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan på torsdag om det blir sånn i tolv tia?

Vil trene og slippe de litt kanskje? :)

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hellå.. jeg er tilbake igjen.. :) følger med på hva som skjer.. og kommer til og komme på treff hvis det blir... :D

Skrevet

når blir det teff neste gang?

og håper det virkelig kan komme noen da. en bare 2 stykker :) men men.

jeg kan i hværtfall :)

Skrevet

Jeg er også interessert i et treff snart, har jo ikke truffet noen "drammensere" bortsett fra Eva :)

Skrevet

jeg vil også være med på treff, noen som kan denne uken ??

men om folk sier at de skal komme så plis kom, hehe, det er irriterende når vi møter opp også kommer det bare to stykker liksom. nå bor jeg i Lier så må ta bussen litt før. ikke si ifra i siste liten. hehe :)

Skrevet

Denne uken kan jeg torsdag (litt usikker på når, men kan sjekke), og fredag etter kl 16. Neste uke kan jeg mandag, tirsdag og torsdag.

Skrevet

Jeg og Loketòke kan etter kl 14? Kan også eventuellt plukke opp en Liunge med hunder på veien fra Lierskogen. Har herpet kroppen min i bilkræsj så jeg er syk og svak og dårlig bak (les: herpa ribbeinet) så da jobber jeg litt mindre. Løpetisper er ikke noe problem, Loke har løpetid selv han :)

Skrevet
jo men har ikke penger til og kjøpe ny.. ikke ennu i værtfall :) skal på jobb interju i morra da :)

Ah skjønner. kan hende du kanskje kan sitte på med noen da? Men er heldigvis ikke drit langt å gå fra der du bor til drammen.

Lykke til på jobb intervju

Skrevet

Dere som kan torsdag; når og hvor i så fall? Som sagt så er det samme for meg, men jeg kommer fra Skøyen og trenger litt god tid på reise, i tillegg til en veibeskrivelse :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...