IM Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 jeg å! (men det var vel innlysende...) Men kan vi ta det litt tidligere enn halv åtte?? sånn rundt klokka 1800 eller noe?? -- Men vi gidder vel ikke menge oss med baderocken?? Finne et annet sted?? Tønsberg f.eks..? Parken bak zeiner. Ved skaterampene der?? *dobbelpost, endret av mod. Charleen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Si i fra om dere forflytter dere til Larvik eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Si i fra om dere forflytter dere til Larvik eller noe da da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Ikke for å ta over styringa eller noe, men kunne noen foreslått et sted i Larvik da? Jeg vet bare hvor Nanset og Elveveien er liksom... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Guro har sikkert noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Jeg er mindre kjent i Larvik, og avhengig av tog, så hvis vi finner et sted det går ann å finne fram til fra togstasjonen som ikke er så alt for langt unna, så er jeg med.. Ellers foretrekker jeg Tønsberg littegranne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Må jo si jeg å at jeg foretrekker tønsberg. Men hvis det resulterer i fler folk hvis vi er i Larvik i stedet er jeg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Må jo si jeg å at jeg foretrekker tønsberg. Men hvis det resulterer i fler folk hvis vi er i Larvik i stedet er jeg for det I såfall synes jeg jeg og dyret kan sitte på med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 I såfall synes jeg jeg og dyret kan sitte på med deg! Det kan dere vel, men da må vi forsikre oss på forhånd at de går overens... gidder ikke å kjøre bil MED kranglende hunder... Willy har roet seg etter kjemisk kastrering men det er alltid et men... Tid til å møte oss før torsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Tja, har vi vel alltids.. Bare si en dag, du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Tja, har vi vel alltids.. Bare si en dag, du! Hvem som helst utenom onsdag... hva med mandagen?? når? hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Mandag går fint.. Hm, tur? Jeg veit om fint sted å gå tur i skogen, men vi må kjøre dit grunnet min latskap og manglende evne til å forklare veien, men shall we say 17.00 på togstasjonen? (Er ikke langt å kjøre btw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Men er det noen fler her som kunne tenke seg en ringtrening til torsdagen?? Blir vel 19.7 eller noe det da... klokkeslett har vi vel ikke bestemt, men jeg stemmer for 18 tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Jepp, Stine og Therese kommer, det har JEG bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar