Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening Sandefjord park klokka 19.30

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

jeg å! (men det var vel innlysende...) Men kan vi ta det litt tidligere enn halv åtte?? sånn rundt klokka 1800 eller noe??

--

Men vi gidder vel ikke menge oss med baderocken?? Finne et annet sted?? Tønsberg f.eks..? Parken bak zeiner. Ved skaterampene der??

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Guest Vicky
Skrevet
Si i fra om dere forflytter dere til Larvik eller noe da :ahappy:

da er jeg med :)

Skrevet

Ikke for å ta over styringa eller noe, men kunne noen foreslått et sted i Larvik da? Jeg vet bare hvor Nanset og Elveveien er liksom... :/

Skrevet

Jeg er mindre kjent i Larvik, og avhengig av tog, så hvis vi finner et sted det går ann å finne fram til fra togstasjonen som ikke er så alt for langt unna, så er jeg med.. Ellers foretrekker jeg Tønsberg littegranne :ahappy:

Skrevet

Må jo si jeg å at jeg foretrekker tønsberg. Men hvis det resulterer i fler folk hvis vi er i Larvik i stedet er jeg for det :ahappy:

Skrevet
I såfall synes jeg jeg og dyret kan sitte på med deg! :ahappy:

Det kan dere vel, men da må vi forsikre oss på forhånd at de går overens... gidder ikke å kjøre bil MED kranglende hunder... :) Willy har roet seg etter kjemisk kastrering men det er alltid et men...

Tid til å møte oss før torsdag?? ;)

Skrevet
Tja, har vi vel alltids.. :ahappy: Bare si en dag, du!

Hvem som helst utenom onsdag... hva med mandagen?? når? hvor?

Skrevet

Mandag går fint.. Hm, tur? Jeg veit om fint sted å gå tur i skogen, men vi må kjøre dit grunnet min latskap og manglende evne til å forklare veien, men shall we say 17.00 på togstasjonen? (Er ikke langt å kjøre btw)

Skrevet

Men er det noen fler her som kunne tenke seg en ringtrening til torsdagen?? Blir vel 19.7 eller noe det da... klokkeslett har vi vel ikke bestemt, men jeg stemmer for 18 tiden... :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...