Silje Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Ja, nå begynner jeg å bli nysgjerrig på resultatene ihelga! Hvordan har det gått med dere som var på Nesbyen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 vet ikke jeg var ikke der de kommer vell etterhvert vell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 ÅÅÅÅ!!! Jeg og, jeg og! Er kjempe nysgjerrig, er stuck her i Sverige når min egen klubb arangerer utstilling!!! ARG Flaming !!! Jaja, er i hvertfall kjempe nysgjerrig på resultater... vet at det er en dag i dag også, menmen.. Fortell såååååå fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 Oscar ble nr 4 av 5 og Zico fikk to blå. Jeg har skrevet mer under tråden til Jeampi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar