Gå til innhold
Hundesonen.no

Husker dere verdens styggeste hund


WheatenMali

Recommended Posts

oi... den der har et utsene kun en mor kan elske... og nesten ikke det en gang...

Men syns nå at eieren hvertfall kunne ha klippet klørne dens...

Det er ikke et utsende en mor kan elske, jeg vile ikke ha tatt på den en gang. Likens som katten vår Rubin var litt sneu, vi måtte kjlipe bort pelsen på han fordi den hadde tovd seg når det var vinter, når vi fjernet pelsen fikk han gule skorper det var hærslig det, klapet han bare fordi han ikke skule føle seg utstøt. Men Rubin fikk vertfal pels igjen han da.

Hva slaks rasse er det egentlig?? Kan noen lege fram et vakert bilde av den rassen. Er det egentlig en nakenhund?? Jeg syns ikke hunden ligner på noen slaks rasse. Og hva er det hun holder på med på bilde nr3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan ikke være en naken hund. Jeg har set en nakenhund en gang og den var mye vakrere ja.

Jeg er ganske sikker på at det enten er en kinesisk nakenhund, eller en liten xoloitzquintle (meksikansk nakenhund). Den er bare litt, hm, shabby!

Hva slaks rasse er det egentlig?? Kan noen lege fram et vakert bilde av den rassen. Er det egentlig en nakenhund?? Jeg syns ikke hunden ligner på noen slaks rasse. Og hva er det hun holder på med på bilde nr3??

Sikkert noe for å fikse på pelsen? Fukte den? Ser ut som at det er damp.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...