Karina+cathy Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Valpen min har av og til den siste tiden hatt litt gulgrønn utflod fra tissen...men i det siste er det blitt mye altså så mye at det renner ut..... Jeg skal ringe vet i morgen å høre,men tenkte jeg og skulle høre her inne om noen har erfaringer med dette å evt hva det kan være og om det kan være noe akutt?
Karina+cathy Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Har du tatt temp på hunden? den ligger på 38C.. hun virker helt frisk
patricia Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Hvis hun nærmer seg sin første løpetid, er det helt normalt med utflod.
Karina+cathy Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Hvis hun nærmer seg sin første løpetid, er det helt normalt med utflod. Hun er bare 3 mnd,skal jeg tippe på mengden så vil jeg si ca 20-30 ml
SD Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Høres ut som skjedekatarr, Kira hadde det når hun var valp. Hvis det er det, så renset jeg jeg med pyrisept flere ganger om dagen til det gikk over.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar