Papillon Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Heihei! Lurer på hvem her på sonen som skal til Porsgrunn den 14 Juli? Jeg skal stille Frøken på valpeshowet. Det kan bli gøy! Er det forresten noen som har bilde + forklaring på hvordan en papillon skal stilles opp? Hvor fort man skal løpe osv. Hadde vært greit å vite for en nybegynner som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 jeg skal, men er det ikke flyttet til skien?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg skal. Ace er påmeldt i juniorklasse Kan hende jeg trenger noen til å vise henne, også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 26. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jo, det var vist det. Fikk mail om det nå.. Gleder meg max! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg tror jeg kommer med Ravel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 jeg kommer vel tror jeg! Gleder meg til å se Frøken, Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinacav Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg skal (og om Ace trenger en step-in-handler så er tervdotter veeeldig fine ) Kristin: Om du er usikker på hvordan du skal vise frøken kan vi jo trene litt sammen før du skal inn i ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg skal (og om Ace trenger en step-in-handler så er tervdotter veeeldig fine ) De er det vøtt Men jeg vil veldig gjerne at den som skal vise Ace prøver henne før utstillingsdagen, så jeg ser hvordan hun fungerer sammen med vedkommende. Har du i såfall mulighet til å prøve henne før dagen hun stilles? Jeg bør ikke stille henne selv, da blir det fri med fot løping og det gir ikke veldig pene frontbevegelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Skriver for Guro: Ja, jeg kan prøve henne dagen før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Jeg kommer... Har blitt bedt om å være skriver med eh... Vet ikke helt om jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Da kommer jeg ka kanskje å ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Extra skal stilles der kommer hjem fra 2ukers ferie den dagen men løper fra ferja til skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Hvem er Extra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Aris valp som bor i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Ja, det hadde vært fint, Guro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 De er det vøtt Men jeg vil veldig gjerne at den som skal vise Ace prøver henne før utstillingsdagen, så jeg ser hvordan hun fungerer sammen med vedkommende. Har du i såfall mulighet til å prøve henne før dagen hun stilles? Jeg bør ikke stille henne selv, da blir det fri med fot løping og det gir ikke veldig pene frontbevegelser.. Skriver for Guro: Ja, jeg kan prøve henne dagen før Som Line skrev, vi kan godt møtes en dag før utstillingen og se om hun vil gå med meg Ja, det hadde vært fint, Guro Da sier vi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Vi kommer, har meldt på 2 boxere og Kerry Blue Terrier valpen. Jeg og bør vel egentlig ha en back - up handler, itilfelle jeg har lik oppmøte tid på begge rasene..Kan jo ikke være i to ringer samtidig akurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Dust stine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Vi kommer, har meldt på 2 boxere og Kerry Blue Terrier valpen. Jeg og bør vel egentlig ha en back - up handler, itilfelle jeg har lik oppmøte tid på begge rasene..Kan jo ikke være i to ringer samtidig akurat! Jeg trives med livsstilen "løpe-som-en-gal-fra-ring-til-ring-handler" Så om Ace ikke vil gå med meg (det ser vi vel om vi trener dagen før, Tuppetroll?) så kan jeg alltid være ekstra handler for sikkerhetsskyld. Kjedelig med kræsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Jeg kommer kanskje dit.. hvis jeg hadde visst hvor skien var men klarer vel å henge meg på Guro eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Jeg kommer kanskje dit.. hvis jeg hadde visst hvor skien var men klarer vel å henge meg på Guro eller noe.. Du må bli med, for jeg tror jeg vil se ny handler med han (altså du), om han ikke er så fryktelig mammadlt til meg enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Hvor i Skien er det flyttet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Hvor i Skien er det flyttet til? rett ved odd stadion, mener jeg de sa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Stevneplassen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar