Gå til innhold
Hundesonen.no

Manneting som kan gjøres i London

Silje

Recommended Posts

Skrevet

Min kjære har bursdag til neste uke og jeg har tenkt å gi ham Londontur..... og jeg her en million forslag til hva JEG kunne tenke meg å gjøre i London, teater, shopping, museer osv.

Noen som har forslag til manneting i London?

(han er ikke så glad i fotball... så det trenger vi ikke gå på hurra ;))

Edit:

Jeg skal også være med på turen, så det kan godt være litt kvinnevennlig også, så strippeklubb o.l er utelukket (desverre for hans del? :icon_confused:)

Skrevet
Se fotballkamp!? Er en ting da.. Dersom intr er der sefølgelig ;)

Ja nå skrev jeg jo i startinnlegget at han ikke var fotballinteressert, så det slapp jeg å være med på :icon_confused::P

Skrevet

Hva slags interesser har han da?

Things to do:

- golf

- pubrunde

- snooker

- London eye

- sightseeingbuss (det er faktisk morsomt og man kan gå av på forskjellige steder og se:)

- London Tower

- Madame Tussauds m fl

- see a play at the west end

- vitenskapsmuseet

bl a..

Skrevet

Shopping - Oxford Street

British Museum

Og seff masse "clubbing" (Fabric er bra)

Men siden han ikke liker fotball, så er jeg i tvil om dette er en ekte "mann"

Skrevet
Shopping - Oxford Street

British Museum

Og seff masse "clubbing" (Fabric er bra)

Og ekte "menn" liker liksom shopping?

Skrevet

Gå på homo bar?

Det gjorde pappa og en kompis når de var i London...

Hehe, skjønte jo fort at de hadde gått feil, så de forta seg ut igjen, men, litt morro var det jo ;):icon_confused:

Skrevet
Ekte menn liker å dra på shopping med dama si fordi da kan de bære alle posene og vise verden hvor sterke de er ;)

Nei det er pga vi vil vise verden vi er utnyttet. :icon_confused:

Skrevet

Ekte menn sovner ikke på dass på fest heller... *hirr hirr* :Laugh:

Kos dere i London snuppis :icon_confused:

Skrevet

Når faren min er i London går han alltid innom en eller annen gigantisk platebutikk.. Han er helt hekta på musikk, så der er han helt lykkelig hvertfall... :rolleyes:

Skrevet

Det første jeg kom på var London Dungeon. :icon_confused: Kanskje litt barnslig, men. Jeg har ikke vært der, men jeg har vært i York Dungeon og det var hysterisk morsomt.

Skrevet

Takk for mange gode tips :icon_confused:

Og Espen, ekte mannfolk liker jo ikke en sport der det knuffes og knuges på andre menn i små shortser og masse kosing hver gang en ball havner i nettmaskene ;) Ekte menn liker motorsport!

Skrevet

http://www.londonhorrortours.co.uk/

http://www.londoneye.com/

Og selvsagt TEATER. Det er en opplevelse å se på (selv for oss som er rimelig ukulturelle her i Norge og vel kanskje knapt har vært på slikt i hjemlandet)..

http://www.officiallondontheatre.co.uk/sho...contentId=69595 - anbefales på det sterkeste!

Eller bare en vandring rundt i Teaterdistriktene og se all liv og røre som pågår der..

Finne markeder - kanskje også sånne som ikke alle turistene er på... (Hør med lokalbefolkningen)

Selvsagt se de "vanlige" tingene, som Madame Tussauds, Tower, Kronjuvelene og slikt..

Masse å ta seg til! Ha en flott tur!

Susanne

Skrevet

Med tanke på at jeg er svoren teaterdame, ferdig utdannet dramapedagog nå, så blir det nok teater ja, om han vil eller ikke -_-

Og den horrorTouren er nok virkelig opp hans gate ja! :icon_confused:

Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han ;)

Skrevet
Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han :P

*LER så jeg griner*

Nå var det nå en gang du som introduserte oss for hverandre så... :icon_confused:

Men jeg lover at jeg ikke skal si noen ting! *trekker igjen glidelåsen* ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...