Gå til innhold
Hundesonen.no

Manneting som kan gjøres i London

Silje

Recommended Posts

Min kjære har bursdag til neste uke og jeg har tenkt å gi ham Londontur..... og jeg her en million forslag til hva JEG kunne tenke meg å gjøre i London, teater, shopping, museer osv.

Noen som har forslag til manneting i London?

(han er ikke så glad i fotball... så det trenger vi ikke gå på hurra ;))

Edit:

Jeg skal også være med på turen, så det kan godt være litt kvinnevennlig også, så strippeklubb o.l er utelukket (desverre for hans del? :icon_confused:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se fotballkamp!? Er en ting da.. Dersom intr er der sefølgelig ;)

Ja nå skrev jeg jo i startinnlegget at han ikke var fotballinteressert, så det slapp jeg å være med på :icon_confused::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags interesser har han da?

Things to do:

- golf

- pubrunde

- snooker

- London eye

- sightseeingbuss (det er faktisk morsomt og man kan gå av på forskjellige steder og se:)

- London Tower

- Madame Tussauds m fl

- see a play at the west end

- vitenskapsmuseet

bl a..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips :icon_confused:

Og Espen, ekte mannfolk liker jo ikke en sport der det knuffes og knuges på andre menn i små shortser og masse kosing hver gang en ball havner i nettmaskene ;) Ekte menn liker motorsport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.londonhorrortours.co.uk/

http://www.londoneye.com/

Og selvsagt TEATER. Det er en opplevelse å se på (selv for oss som er rimelig ukulturelle her i Norge og vel kanskje knapt har vært på slikt i hjemlandet)..

http://www.officiallondontheatre.co.uk/sho...contentId=69595 - anbefales på det sterkeste!

Eller bare en vandring rundt i Teaterdistriktene og se all liv og røre som pågår der..

Finne markeder - kanskje også sånne som ikke alle turistene er på... (Hør med lokalbefolkningen)

Selvsagt se de "vanlige" tingene, som Madame Tussauds, Tower, Kronjuvelene og slikt..

Masse å ta seg til! Ha en flott tur!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg er svoren teaterdame, ferdig utdannet dramapedagog nå, så blir det nok teater ja, om han vil eller ikke -_-

Og den horrorTouren er nok virkelig opp hans gate ja! :icon_confused:

Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han :P

*LER så jeg griner*

Nå var det nå en gang du som introduserte oss for hverandre så... :icon_confused:

Men jeg lover at jeg ikke skal si noen ting! *trekker igjen glidelåsen* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...