Tskk Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Noen som vet om noen oppdrettere av Sheltie i Belgia som snakker engelsk? Hadde blitt veldig glad for linker
Caroline Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Kan ikke si jeg kommer på noen i akkurat Belgia.. Må nesten spørre, hvorfor akkurat der? Vet om flere i Nederland, men det er jo ikke det samme akkurat
Tskk Skrevet 24. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Jeg planlegger å flytte til Belgia og har lyst på Sheltie i fremtiden så da hadde det vært morsomt å titte litt rundt Oppdrettere i Nederland går også greit, det er jo ganske nærme.
Caroline Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Ja da så Kommer ikke på noen i Belgia som sagt, men kan like deg til noen i Nederland: Van De Dierenriem Own Delight Quashee Feljima Regner med alle disse snakker engelsk, da de er med på en engelsk mailingliste jeg også er med på Monique fra Quashee er deleier i en del hunde i norge og er også her stadig vekk på utstillinger, så hun går det an å møte i tillegg vil jeg tro
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar