TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Noen bra filmer dere kan anbefale? jeg liker alt, nesten ihvertfall
Aya Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Action: The Rock Boondock Saints (ELSKER den) Face/Off Gone in 60 sec. Con Air (Mye Nicholas Cage her, men jeg synes han har mange gode actionfilmer) King Arthur Braveheart Gladiatoren Komedie/Romance: IClick synes jeg faktisk var OK! Både lo og gråt av den:p Two Weeks Notice Nine months Love Actually Notting Hill Annet.. Chocolat er fantastisk! Bare FANTAASTIIISK.
TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Action: The Rock Boondock Saints (ELSKER den) Face/Off Gone in 60 sec. Con Air (Mye Nicholas Cage her, men jeg synes han har mange gode actionfilmer) King Arthur Braveheart Gladiatoren Komedie/Romance: Love Actually Notting Hill Sett alle disse, veldig bra filmer Skal se de andre du anbefalte da.. Noen flere noen kan anbefale?
tuppetroll Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Jeg anbefaler alltid "La vita e bella" - en flott film! I tillegg er jeg stor fan av Forrest Gump. Filmer som må sees. I det siste har jeg også fått stor sans for komedier med Drew Barrymore - "Music & Lyrics" samt "Never been kissed" er søte og humoristiske filmer som gir deg godfølelsen :=)
Fillerya Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Liker spanske filmer og kan anbefale "volver" (å vende tilbake) og "jamon jamon".
JailyTina Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Hvis du liker skrekk og grøssere: The Devils rejects. (Oppfølger til House of 1000 corpses) Saw 1-3 Ellers så jeg en utrolig morsom film i går: Evil Aliens Utenom det kan jeg anbefale: Ford Fairlane (hvis du liker harry filmer) The Last King of Scotland Illusjonisten
TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 The Last King of Scotland Den så jeg i går! Den var kjempe bra
Aya Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Damn! *Ler* Jeg er litt uorginal kanskje:p Da skal jeg komme med noen mer uvanlige filmer som jeg liker veldig godt. Velvet Goldmine, Almost Famous, Hawaii|Oslo og Mongoland. Last King of Scotland er grusom men fantastisk ja. Mystic River, Veiviseren.. Hmm.. Litt forskjellig der. Men jeg anbefaler virkelig Velvet Goldmine.
Flash Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Magnolia Festen UnderGround Beautiful Girls Seven Apokalypse nå Breaking the Waves A Clockwork Orange 24 Hour Party People Snatch Withnail & I Gudfaren I og II Short Cuts Den fabelaktige Amelie fra Montmartre
Eva-Kihla Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Skrevet 23. Juni 2007 Braveheart er bare BEST! Den MÅ sees! Også Gone in 60sec. Edit: Også som JeanetteH , mener Pans labyrint! Bra film
HeliX Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Ingen som drar frem den eminente "Trainspotting" da? Den må bare sees! Noen klassikere: Hjortejegerne Gjøkeredet Platoon Kalifornia Unforgiven Gudfaren 1-3 Orions Belte Liker man krim og savner detektimen, bør man begynne å skaffe seg Beck - serien (noen og tyve filmer), Van Veeteren - serien, og alt i Wallander - serien. Svensk krim på sitt beste Annet: Smala Sussie Hip Hip Hora Jalla Jalla En folkefiende Blinkende Lykter Litt mer feelgood: Fargo Frk. Smillas fornemmelse av sne populærmusikk fra vittula Alt for Egil Detektor
Nikitaf Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Noen bra filmer: Kompanjongen og jeg:) kalde føtter.. heh
Nina Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Star Wars, 4-6 og 1-3, må sees i den rekkefølgen Gudfareren Stolthet og fordommer Schindlers Liste Pianisten
AllStar Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Star Wars, 4-6 og 1-3, må sees i den rekkefølgen Hvorfor i akkurat den rekkefølgen? Hmm, hvor skal man begynne, finnes jo så mange bra filmer ; D - Bad Boys || - Date Movie - Hitch - The Fast & The Furious : Tokyo Drift - Into The Blue - Buddy ( Ahh, han er jo så kjekk ) - Scary Movie 1-4 - Sweet Home, Alabama - Over Hekken : D Kunne sagt mange mange fler, men de er anbefalt av meg ;-)
HeliX Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Noen gode grøssere/skrekk/thriller? Jeg likte "the others", "the ring - japansk versjon", "dark water - japansk version" og den som jeg aldri husker navnet på med bruce willis og en liten guttunge som så spøkelser...hva het nå den igjen?
Flash Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Jeg likte "the others", "the ring - japansk versjon", "dark water - japansk version" og den som jeg aldri husker navnet på med bruce willis og en liten guttunge som så spøkelser...hva het nå den igjen? Den sjette sansen?
HeliX Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Ah, ja, sjette sansen ja, var den jeg tenkte på, takker!
TineSimbaNana Skrevet 24. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Anbefale noen filmer jeg å da utenom de som allerede er anbefalt (har sett en del av de som er anbefalt, ikke alle da); Jalla Jalla! Pearl Harbor 8 mile Lovlig blond (faktisk ) Gladiatoren Mr.&Mrs. Smith Bad Boys The Village My Girl 2 Taxi Istid Frihetens Regn Jenter (dokumentar, så den på kino, faktisk bra syns jeg) Alt en jente kan ønske seg Den utrolige reisen Dine, mine & våre Dr. Dolittle Eight Below Eventyr i alaska Izzat 13 snart 30 A Cinderella Story Lock down (veldig bra) Pride and Prejudice Som dere ser liker jeg masse forskjellig Har sikkert flere å anbefale men er ikke hjemme nå og husker ikke alle!
Nina Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Hvorfor i akkurat den rekkefølgen? Fordi episode 4 var den som ble laget først, så episode 5 og 6. Deretter ble det laget 1-3, så disse filmene er nyere filmer enn 4-6. Jeg synes absolutt man bør se de i denne rekkefølgen, men det går fint an å se de i rekkefølgen 1-6
Lemen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Jeg liker veldig godt filmer som ikke er typisk "made in usa".. "Zamani barayé masti asbha/Historien om dei fulle hestane" (iransk) "Nowbody knows" (japansk versjon) "Historien om den gråtende kamel" (tysk/mongolsk) "Wo de fu qin mu qin /The Road Home"(kinesisk) "Lakposhtha hâm parvaz mikonand/Skilpadder kan fly" (iran, frankrike, irak) "Devdas" (indisk) Alle filmene (untatt historien om den gråtende kamel) er typisk vondt i sjelen film, som du ikke kan glemme. Spesielt "Nowbody knows" (- sann historie) og "Skilpadder kan fly", helt grusomme filmer... som er forferdelig bra..
AllStar Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Fordi episode 4 var den som ble laget først, så episode 5 og 6. Deretter ble det laget 1-3, så disse filmene er nyere filmer enn 4-6. Jeg synes absolutt man bør se de i denne rekkefølgen, men det går fint an å se de i rekkefølgen 1-6 Åja, skjønner
JailyTina Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Glemte jo å anbefale min favoritter Lord of the Rings: Fellowship of the Ring Lord of the Rings: Two Towers Lord of the Rings: Return of the King Men så er jeg en skikkelig sucker for fantasy også, da...
helenehelgesen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Noen gode grøssere/skrekk/thriller? The Hills Have Eyes Wrong Turn The Grudge 1,2 The Descent
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar