Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i drammen

Gabriella

Recommended Posts

Skrevet

Her kan vi plan legge når vi skal ha de Trenings treffene :)

Når dere vil og har tid, så er det bare og infomere at man har lyst...

jah sikkert :P

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er også for turer/bading fordi treningene våre har den siste tiden vært veldig dårlige med folk osv!

Vi har jo by-stranda

Landfalltjern

Blekktjern

og masse andre steder der de kan bade!

Men lettest for alle er vel å komme seg til byen å la de bade der? De som vil kan jo trene!

Skrevet

Jeg kan nok mandag :ahappy:

Ser ihvertfall ut som det blir opphold på mandag - ikke sol da, sjekka vg :ahappy: Greit om det ikke pøser regner hvis vi skal være ved elva?

Skrevet
Jeg kan nok mandag :ahappy:

Ser ihvertfall ut som det blir opphold på mandag - ikke sol da, sjekka vg :ahappy: Greit om det ikke pøser regner hvis vi skal være ved elva?

Det passer meg hvertfall, jeg bader ikke i "ælva" da får jeg neppe mine hunder utti men kan se på andre som har badeglade hunder... :P

Skrevet
Jeg kan sikkert også være med, men kommer i så fall med tog fra Oslo :ahappy:

Da kan jeg parkere på togstasjonen også kan vi gå over sammen Anette :ahappy:

Skrevet
Det passer meg hvertfall, jeg bader ikke i "ælva" da får jeg neppe mine hunder utti men kan se på andre som har badeglade hunder... :ahappy:

Hehe, jeg bader heller ikke i elva! Jeg tror jeg bare tar med Nana og Loppa, kanskje Simba.. Men er det noen andre som kan til mandag?

Skrevet

Ei vennine som heter Lillian kommer å kanskje med valpen sin på 9 (?) uker, det er rasen Staffordshire bull terrier.

Du kan Eva og Maren?

Flere som kan? :ahappy:

Skrevet

Mandag kan dessverre ikke jeg, reiser på hytta i morgen ettermiddag :ahappy: Men ønsker dere en fin tur i hvert fall, så hiver vi oss med en annen gang! :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...