Gå til innhold
Hundesonen.no

Tv-Serier


Turnip

Recommended Posts

Som emnet side. hva er ditt fravoritt tv-program?Jeg er ikke av den type-tv slave, så tar ofte opp prorgammer. Men jeg kan kan jo begynne med min favoritt, har vel kanskje flere favoritter men :D

The OC: Er en håpløs fan av OC, har dvd-serien også, blir liksom aldri lei :lol:

Hotel Cæsar. Ingen rører tv`fra kl kl 19:30 til kl 20. Fulgt med siden det begynte, kanskje en håpløs serie i manges øyne, men klarer liksom ikke å la vær å se på det.

Beverly Hills 90210, fult med siden denne serien startet for mange år siden. Nå går det jo tidlig på dagen når jeg er på jobb, men tatt opp nesten alle episodene. Guuud så kjekk Luke Perry (Dylan) er :lol:

S.O.S Hundehjelpen er ganske lærerikt, så gøy å se på og snappe opp gode råd.

Friends, tror ikke det er laget noe så bra som Friends noen gang. Ler så jeg griner av en episode der, knall serie, sjeldent noe trist, bare morro og koselige ting som hender.

Tja.. det var jo litt om mine favoritt serier, artig å høre deres, og litt hvorfor.

(Nå høres det ut som jeg er en skikkelig tv-slave her, men bare artig å høre hva andre liker bare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Lost...serien har tapt seg enormt, men er liksom blitt hekta :lol: dessuten tar den seg opp omtrent annenhver apisode, så det er ikke så lett å kutte den ut :D

Greys anatomy. Gleder meg til neste sesong starter! Veldig bra serie!

Ellers er det lite jeg følger med på fast. Har skjelden tid til mange "må se" serier. Er mer den typen som ser film på TV :P

EDIT: glemte CSI. De ER bra! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som emnet side. hva er ditt fravoritt tv-program?Jeg er ikke av den type-tv slave, så tar ofte opp prorgammer. Men jeg kan kan jo begynne med min favoritt, har vel kanskje flere favoritter men :D

The OC: Er en håpløs fan av OC, har dvd-serien også, blir liksom aldri lei :lol:

Hotel Cæsar. Ingen rører tv`fra kl kl 19:30 til kl 20. Fulgt med siden det begynte, kanskje en håpløs serie i manges øyne, men klarer liksom ikke å la vær å se på det.

Beverly Hills 90210, fult med siden denne serien startet for mange år siden. Nå går det jo tidlig på dagen når jeg er på jobb, men tatt opp nesten alle episodene. Guuud så kjekk Luke Perry (Dylan) er :lol:

S.O.S Hundehjelpen er ganske lærerikt, så gøy å se på og snappe opp gode råd.

Friends, tror ikke det er laget noe så bra som Friends noen gang. Ler så jeg griner av en episode der, knall serie, sjeldent noe trist, bare morro og koselige ting som hender.

Tja.. det var jo litt om mine favoritt serier, artig å høre deres, og litt hvorfor.

(Nå høres det ut som jeg er en skikkelig tv-slave her, men bare artig å høre hva andre liker bare)

Dylan! Han er min <_< Haha! Nei da, men kjekk er han i den serien ja :D

Ellers ser/så jeg fast på:

Frustrerte Fruer

Surface

Prison Break

Ser av og til:

CSI

Criminal Minds

Lost

Cold Case

Hotel Cæsar (hvis jeg har tid) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malcolm i midten, nå er det Alle hater chris da, ser litt på det og.

Friends selfølgelig.

Og Simpsons.

CSI har jeg hekta på, spesielt den første den med Grissom.

Surface har jeg også blitt hekta på, selv om det er sent, jeg må bare se det :lol:

De eneste programmene jeg MÅ være hjemme og se er CSI på tirsdagskveldene og Surface på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva var det som skjedde? Jeg fulgte med på det for ett par år siden.. Hadde han levd på en øde øy eller noe?

Han har levd på en øde øy ja :lol: Fikk ikke sett siste episode før sommeren, synd jeg misset at han kom tilbake! Haha.

Ooooog jeg glemte å nevne Grey's Anatomy på serier jeg liker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Grey's Anatomy, CSI, Simpsons, Familly Guy, Akutten, Nip/Tuck, The 70 Show og Ugly Betty.

Jeg ser på dem om jeg ikke skal noe annet, planlegger liksom ikke rundt dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serier følger med på fast:

- Grey's Anatomy: Verdens beste serie, gleder meg såå mye til neste sesong :lol:

- Frustrerte Fruer: Genial serie med de beste komentarene og råeste humoren.

- LOST: Jeg må bare se på det...

Serier jeg ser på noen ganger:

- Friends

- Kongen av Queens

- Hotel Cæsar (svært sjeldent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Kun ett program som er hellig her i huset, det er både gubben og jeg enige om: CSI.

Resten kan vi se på om det passer sånn (i vilkårlig rekkefølge):

- numbers

- cold case

- house (kun jeg som liker)

- six feet under (før det tok helt av liksom)

- golden goal

- travløp og div program på animal planet og discovery bl. a mythbusters. (teller vel ikke som serier heller..)

- the 70's show

Serier vi IKKE ser på:

- hotell cæsar

- lost

- surface

- sykehusdrama (akutten, nip /tuck etc)

- frustrerte fruer

- ugly betty

Edit:

Glemte at ALT av realityshow uavhengig av type og sjanger er totalt bannlyst her i huset.

Gylde tider er konge program (ihvertfall for oss som husker hvem de fallerte helter var..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens August er tilbake ja, han rakk ikke å barbere seg eller klippe håret før han kom inn på hotellet det er nesten alt jeg vet. Da sesongen sluttet brått. Men han skal visstnok lede konsernet fremover :lol:

Haha, Hotell Cæsar er noe for seg selv :lol:

Noen andre serier jeg liker, men som jeg ikke er avhengig av:

Ugly Betty

CSI

Simpsons

Og en del andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en liten følelse av at den liker lista kan bli litt lang hihi... but here goes :

Liker :

Frustrerte Fruer

Alle elsker Raymond

The OC

Kongen av Queens

Mord og mysterier

Criminal Minds

Simpsons

Cæsar ( noen ganger)

Akutten

Ting man ikke ser på :

Farmen og andre sånne programm.. det er kjedelig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en fan av:

-Greys anatomy (mååå ha med denne)

-The OC (fikk to sesonger til bursdag for 10 dager siden, og er allerede ferdig med første, og godt inni andre sesong)

-Hotel Cæsar (bare blitt en vane side jeg var "liten", og nå er det så dumt at jeg MÅ) :lol:

-CSI er en god serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...