Gå til innhold
Hundesonen.no

lille meg

Cezaree

Recommended Posts

ja, jeg er ei jente på 15 år.. surrehue til de grader hehe surrer stort sett rundt i stallen til "Laila" der min forhest står.. Cezaree, araber på 16 år. før henne hadde jeg en blandingsponni (kaldblods og nordlandshest eller noe sånt), men dette varte bare ett par måneder før jeg valgte å sende han tilbake. før dette igjen red jeg islendingen til Laila, noe jeg koste meg veldig med og lærte en del av! er ikke veldig flink, men elsker å ri på tur og kose meg er heller ikke veldig tøff med hester og liker hester som er ganske rolige, men som jeg også kan "rase" litt med og hester jeg kan jobbe litt med og lære av

ellers av dyr så har jeg 2 katter, 2 1/2 hund og hybelkaniner passer hunder en del da, så skal jeg regne med disse så veit jeg ikke hvor mange det blir av dem hehe

er som oftest en glad og positiv jente, men sier fort ifra om ting plager meg hehe liker å henge med venner og sånn som folk på min alder liker og gjøre tenker jeg, og har jeg folk og snakke med, så står somregel ikke skravla stille lenge om gangen

tja, da har jeg vel sagt litt om meg selv og hva jeg liker og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...