Gå til innhold
Hundesonen.no

Rått, frossent oksekjøtt

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan serverer man rått, frossent oksekjøtt? Jeg har en del liggende i fryseren - oksekjøtt fra Provit. Hvordan bør jeg tilberede det før jeg serverer? Og hvor mye skal en nokså aktiv labradortispe på 28 kilo få? Hvor ofte skal hun få det? Jeg har igjen ca to kilo kjøtt, tror jeg.

Skrevet

Vi bruker frossent hjortekjøtt da, men prinsippet er det samme. Server det som det er - frossent. Hunder elsker å gnage og gnafse og dessuten er det bra for gummer og tenner med litt motstand.

Skrevet

Jeg ville kanskje ha vært litt forsiktig med å servere det frossent..Det kommer an på hunden(e) som skal spise det. Er det en hund som spiser i rolig tempo, eller er det av den typen som spiser som om det aldri blir mer mat å få..

Sistnevnte type kan ende opp med hakkende tenner... <_<

Skrevet

Jeg pleier ofte å gi Tulla forssent. De klarer bare ikkeå sluke det så raskt da. Bortsett fra den siste lille klumpen, selvsagt, men den tiner i magen..! :blink:

Skrevet

Nåja, det gikk veldig fort ned her gitt - to sekunder på hver klump med oksekjøtt... Jeg får gi det i små porsjoner, ellers så kan det fort bli veldig mye kaldt på en gang.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...