Gå til innhold
Hundesonen.no

Potene.com er oppe igjen

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Som mangen vet så har siden vært nede en god stund. Men når er den oppe igjen, men en del nytt, samt masse info om valpen jeg venter :icon_redface: Vil komme bilder og masse annet men er ikke ferdig... Det er og noen små feil på siden men det vil bli rette bla : iframe ligger litt utenfor i FF og så blir det noen rare tegn på forsiden i ff men dette SKAL endres etterhvert :)

Siden skal etterhvert kunne vises like godt i IE samt FF men holder på som sagt :P Vil du bli linket så si i fra for jeg har kodet siden helt på ny og en del linker mangler nok dessverre :glare:

Skrevet

Takk for det :blink: Vært en del jobb med den denne gangen da jeg har kodet alt på nytt osv.. Men den kommer seg, kommer galleri osv snart :P

Skrevet

Er det bare jeg som har problem med at æ/ø/å vises som spørsmålstegn i all teksten på forsiden?

Ellers er siden kjempefin! :blink:

Skrevet

ikke noen spørsmålstegn på meg:)

fin side, men skriften var litt liten så den ble vanskelig å lese (iallefall på min maskin)

Skrevet

Noe galt i FF med ÆØÅ står lenger oppe prøver å fikse det :P Men må ta litt og litt xD Snart lage lay så begge to er med på tenkte jeg :blink:

Skrevet

Takk :) nja likte den lilla helt ok, men ble litt lei den :) Godt med ny etterhvert xD Helga besøker jeg Beauty så bilder vil komme :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...