Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrittelletråd uke 24, 2007


vipsen

Recommended Posts

Har endelig funnet batteri til skrittelleren min, så jeg får prøve meg denne uken jeg, hvis ikke planen min blir forpurret med muntligeksamen da.

Mandag: 8389

Totalt: 8389

Gjennomsnitt: 8389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er sent (eventuelt tidlig), men poster nå resultatene fra mandag. Mandag vil si fra klokken 0000 til 2400, så de siste to timene er ikke telt med. De kommer med for tirsdag :icon_cry:

Mandag: 21 862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eksamen på mandag med påfølgende fest, så ikke fått skrevet inn i tallene. Men her kommer de:

mandag: 12 493

tirsdag: 10 094

totalt: 22 587

Gjennomsnitt: 11 293,5

Byttet skriteller og plutselig ble tallene litt større... he he, så spørs det da hvilken av skrittellerne som er rett...:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ta noen skritt jeg også, men jeg glemte selvfølgelig skrittelleren på mandag. :icon_redface:

Og ikke nok med det, men jeg fikk ikke på meg skrittelleren før kl.15.00 på tirsdag.

Men uansett..

Tirsdag: 8554

Onsdag: 9582

Torsdag: 11100

Gjennomsnitt: 9745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med på skrittellingen (av den enkle grunn at jeg ikke har skritteller), men jeg må få skryte litt av at jeg har spist minimalt med godis i det siste, og absolutt ikke noe ris, poteter, pasta eller hvitt brød (faktisk) og har gått ned tre kg. Joho! Three down, five to go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli med likevel!

Skrittene ble ikke sååå ille i forhold til hva jeg hadde trodd pga muntligeksamen så.

Husker ikke nøyaktig antall fra mandag og tirsdag, men skriver ned sånn ca.

Mandag: 5500 skritt.

Tirsdag: 8700 skritt.

Onsdag: 11 232 skritt.

Til sammen: 25 432 skritt.

Gjennomsnitt: 8477 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...