Gå til innhold
Hundesonen.no

Prisforskjeller hos veterinærer!

Guest Belgerpia

Recommended Posts

var det her ute det?

kan ikke si at det er verdens beste dyrelegen hvis det er den jeg tror, stresser altfor mye og har mistet en del kunder på grunn av dårlig kundebehandling(ut i fra hva jeg vet ihvertfall).

Nei det er på eidsvåg. Skikkelig proffesjonelle folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veterinæren jeg bruker tar standardpriser på vaksine, resten vet jeg ikke om de er så dyre på egentlig. Føler jeg betaler for det jeg får og de tar seg god tid. Nå har jeg av en eller annen merkelig grunn hunder som ikke er så enkle å behandle siden de ikke følger boka med symptomer. <_< Så dyrt blir det uansett. Men jeg har vært borti endel snodige veterinærer, så jeg betaler gjerne for tryggheten og det å vite at de kjenner hundene mine og at jeg kan ringe når som helst om det skjer noe.

Anyway, må bare takke Aya for tips om hafrsfjord dyreklinikk, fikk mamma til å dra dit med gamlemor. Hun er fornøyd med behandlingen, vet ikke om gamlemor er helt enig siden hun fik amputert en betent tå i dag. Men de er visst flinke med henne, enda hun hater veterinærer.

Lykke til med rekonvalsensen - jeg håper og tror det skal gå veldig bra! Uansett så har dere en veterinær tilgjengelig som vil gjøre sitt ytterste for et vellykket resultat og at hunden ikke skal lide, og at dere skal føle dere trygge og godt ivaretatt.

Det er nok en innertier det ja Lotta :P

Har en date med han i morgen klokken ni faktisk :P

*Knis* - rene valfarten nå for tida... (jeg er veldig, veldig glad for å høre at det er så mange som har hatt glede og nytte av tipset om Hafrsfjord Smådyrklinikk... Keep going!)

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er på eidsvåg. Skikkelig proffesjonelle folk

der har jeg ikke vært enda.

har bare hørt så mye tull om den ene her på øyen og ikke minst fått en opplevelse der som vi ikke vil ha igjen, og fikk grei beskjed av gubben om at der setter vi ikke vår fot innenfor døren igjen uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med rekonvalsensen - jeg håper og tror det skal gå veldig bra! Uansett så har dere en veterinær tilgjengelig som vil gjøre sitt ytterste for et vellykket resultat og at hunden ikke skal lide, og at dere skal føle dere trygge og godt ivaretatt.

Takk for det. Det står etter forholdene bra til med gamlemor. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...