~katrine~ Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Kjempesøte! Koselig med jevngamle, like store hunder i nærheten da! litt slitsomt med liten hund at det er litt vanskeligere med sosialisering (i forhold til hunder) for en litt stor labradorvalp kan yte mye skade. Men som sagt, heldig du! jepp,håper de klarer å være venner videre da.. vi kommer til å gå i hundeklubben 1 gang i uken,der driver de mye med miljøtrening. svigers har jo en svær "ponni" på 7 år fra før av,så jeg er spent på hvordan det skal gå med en liten en i tillegg..
netteliten Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Herreguuud å søøøøte! VIL HA! Ah, smeltet helt jeg! Som liker begge rasene! Spesielt papillon... Nyydelige!
~katrine~ Skrevet 24. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 vi har vært på besøk igjen! her er Eija og søsteren Bella på besøk hos oss på hytta (5 minutt gåing unna mamman ) de er 6 uker og tre dager gamle nå bildene er tatt med mob.,så de er litt uklare..
Anettex Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 knall flott da!! papisser vet rimelig godt hvordan de skal sjarmere folk i senk
netteliten Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 *smelt* Må ikke se flere bilder, blir jo så valpesyk... *sukk*
~katrine~ Skrevet 1. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2007 har vært på besøk igjen hadde eija og søsteren bellapå hytta til svigers i 4 timer både lørdag og søndag frem til vi reiser på ferie om to uker,skal vi besøke henne ca. hver tredje dag,og ta henne med oss på hytta noen timer synes det er supert at vi får blitt så godt kjent med valpene før de blir med hjem! når vi har vært på ferie tar vi henne med oss hjem. gleder meg som en unge! Eija og søsteren Bella 7 uker og tre dager gamle: hun Elsker valpesenga jeg kjøpte liiiiitt stort halsbånd? (har fikset det nå ) Svigers sin 7 år gamle blandingsgutt bryr seg ikke.. halsbåndet klør... linselus? såååååå nydelig <3
-Vilde- Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Ååå hun var så skjønn! Hvor lenge er det til du skal hente henne?
~katrine~ Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Ååå hun var så skjønn! Hvor lenge er det til du skal hente henne? vi henter henne så fort vi er hjemme fra ferien-rundt den 23. juli - 26.juli
siljestokka Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Er ikke den største fan av papilloner , men din var jo hærlig da . En skikkelig hjerteknuser :x
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar