Gå til innhold
Hundesonen.no

Dina sin hjemmeside


Recommended Posts

Spennende side, men synes den var litt forvirrende. Den ble liksom litt "offentlig" hvis du skjønner. Tenker litt på at innlogging står på høyre side, avstemning på venstre side og tilfelig bilde fra galleriet også vidre. I tillegg er det kanskje litt mange nyheter på første side?

Ellers veldig mye fint å lese og se og behaglige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende side, men synes den var litt forvirrende. Den ble liksom litt "offentlig" hvis du skjønner. Tenker litt på at innlogging står på høyre side, avstemning på venstre side og tilfelig bilde fra galleriet også vidre. I tillegg er det kanskje litt mange nyheter på første side?

Ellers veldig mye fint å lese og se og behaglige farger.

Skal være enig at jeg sikkert kan kutte ned litt på informasjonsmengden på førstesiden. Litt av grunnlaget for at designet er blitt som det er blitt, er vel at jeg ikke er noe særlig tilhenger av sider med masse beveglige gifs og fjas, men liker det litt mer rene uten allt for mye forstyrrende elementer.

Håper innlogging og avstemning er motsatt av det du sier, det er det hvertfall her :icon_fun:

Login er satt på førsteside grunnet kommende tjenester som f.eks. brukerforum for hundeweb.no.

Kan ikke se noen grunn til å ikke ha avstemningen på førstesiden, greit å få vite hva folk syntes uten at de skal måtte trykke seg frem til denne avstemningen.

I og med at sidene er ganske anderledes enn mange andre hunde/dyr sider kan jeg nok være enig at den ser litt formell ut :P men håper budskapet, skrytet og infoen om dina er det som kommer godt frem, uten allt for mye fjas og sjas. Uansett tar jeg alle tilbakemeldinger til etteretning og takker for det.

btw: har du en button jeg kan linke med?? :P

Har ikke fått laget dette enda, akkurat nå sitter jeg å ser litt fotball. Men skal få laget noe i løpet av kvelden. :P

--

Christian og Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...