[email protected] Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Har endelig fått laget hjemmeside til Golden retrieveren Dina, er ikke helt ferdig enda men det kommer seg. :icon_fun: Ris og Ros tas i mot med takk og Dina blir veldig glad for meldinger i gjesteboken. Dina sin hjemmeside -- Christian og Dina
HanneJ Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 For en lekker side Herlige farger, lett å finne fram, mye bra tekst.. Hvis jeg MÅ pirke på noe, så er det galleriet. Den blåfargen passet ikke helt inn! Men herregud - det var en flott side! (linker jeg )
[email protected] Skrevet 26. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Er enig i at den blåfargen ikke passet helt inn ja :ph34r: Har nå fjernet den i påvente av at jeg skal gjøre ferdig galleriet. Eller var jeg inne å tok en titt på zorro Tøff liten tass. :-) -- Christian og Dina
hundesoppen Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Spennende side, men synes den var litt forvirrende. Den ble liksom litt "offentlig" hvis du skjønner. Tenker litt på at innlogging står på høyre side, avstemning på venstre side og tilfelig bilde fra galleriet også vidre. I tillegg er det kanskje litt mange nyheter på første side? Ellers veldig mye fint å lese og se og behaglige farger.
[email protected] Skrevet 26. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Spennende side, men synes den var litt forvirrende. Den ble liksom litt "offentlig" hvis du skjønner. Tenker litt på at innlogging står på høyre side, avstemning på venstre side og tilfelig bilde fra galleriet også vidre. I tillegg er det kanskje litt mange nyheter på første side? Ellers veldig mye fint å lese og se og behaglige farger. Skal være enig at jeg sikkert kan kutte ned litt på informasjonsmengden på førstesiden. Litt av grunnlaget for at designet er blitt som det er blitt, er vel at jeg ikke er noe særlig tilhenger av sider med masse beveglige gifs og fjas, men liker det litt mer rene uten allt for mye forstyrrende elementer. Håper innlogging og avstemning er motsatt av det du sier, det er det hvertfall her :icon_fun: Login er satt på førsteside grunnet kommende tjenester som f.eks. brukerforum for hundeweb.no. Kan ikke se noen grunn til å ikke ha avstemningen på førstesiden, greit å få vite hva folk syntes uten at de skal måtte trykke seg frem til denne avstemningen. I og med at sidene er ganske anderledes enn mange andre hunde/dyr sider kan jeg nok være enig at den ser litt formell ut men håper budskapet, skrytet og infoen om dina er det som kommer godt frem, uten allt for mye fjas og sjas. Uansett tar jeg alle tilbakemeldinger til etteretning og takker for det. btw: har du en button jeg kan linke med?? Har ikke fått laget dette enda, akkurat nå sitter jeg å ser litt fotball. Men skal få laget noe i løpet av kvelden. -- Christian og Dina
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar