Gå til innhold
Hundesonen.no

Arbeidsuke

Guest Just me!!

Recommended Posts

Guest Just me!!
Skrevet

Hei! Jeg og venninnen min skal ha arbeidsuke 4.juni - 8.juni. Vi har søkt rundt etter passende jobber, og kommet frem til dyrebutikken og forskjellige veterinærer. Men vi vil aller helst jobbe hos en kennel/oppdretter, noen her som har tatt imot skole-elever før eller gjerne vil det? Eller kanskje kan sette oss i kontakt med noen?

Vi er 15 og har begge god hundeerfaring. Vil gjerne lære mer, derfor velger vi dette som tema under arbeidsuka. :o

Skrevet

Har desverre ingen jobb til dere, men jeg lover dere at dere ikke vil angre et sekund! Jeg har selv jobbet på en dyreklinikk her i Bergen to ganger, og det er bare så gøy. Er dere litt tøffe og blir med inn å se på operasjoner så er jeg sikker på at dyrlegen vil fortelle dere alt han/hun gjør og det er veldig interessant! Dere får sikkert også lufte hunder, vaske og muligens sitte i resepsjonen. Lykke til! Det blir kjempe gøy! :o

Skrevet

Tror ikke veterinærer tar i mot elever lenger. De gjorde ikke det i fjor, i alle fall! Det var utrolig dumt, syns jeg. Men jeg jobbet på FOD-gården i stedet for! Helt greit, egentlig.

Skrevet
Tror ikke veterinærer tar i mot elever lenger. De gjorde ikke det i fjor, i alle fall! Det var utrolig dumt, syns jeg. Men jeg jobbet på FOD-gården i stedet for! Helt greit, egentlig.

Jeg jobbet hos veterinær :ahappy:

Oppdretteren min hadde sikkert ønsket dere velkommen - men litt utenfor oslo da :ahappy:

Skrevet

Så gøy! :ahappy: Jeg arbeidet også hos veterinær da vi hadde en arbeidsdag i 8. klasse, men da vi ringte rundt og spurte om det gikk, så fikk vi beskjed om at de har sluttet med det.

Guest Just me!!
Skrevet

Det var sykt vanskelig å finne jobb, ingen veterinærer eller omplasseringer ville at vi skulle jobbe der. :/

Klarte tilslutt å få tillatelse hos Grorud Dyreklinikk. :ahappy:

Skrevet

Hei

Vetriærerer tar som oftest ikke inn elever lenger... men på OD i 8 jobbet jeg på en kennel i sørkedalen.. helt ok egentlig, men var vedlig lite å gjøre. i arbeidsuken jobbet jeg i dyrebutikken på cc og der har jeg også fått en fast jobb :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...