Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Bergen en gang?


MegaMarie

Recommended Posts

Har alle de på samme dag?

Tror ikke det er belgerklubben, men hvem vet. Hehe.

Tror det er bsbk sin egentlig... Mamma pleier å være der med Gipsy (en svart cocker spaniel om noen går der).

Ellers så vet jeg at det er et par shæfere der. Flere hunder husker jeg ikke. Noen sånne lange hunder som har stå ører, og de er lave. Kort pels (haha, her går jeg meg vill altså). Også et par beagel.

Hva mer, aner ikke :ahappy:

Corgi? :P

Jeg kan desverre ikke denne helgen, skal muligens jobbe i morgen og får besøk hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Tsk, man tar Ulriksbanen opp og så går man den veien nesen peker. Det er såklart sol så man ser utsikt og sti og hvor man setter beina og slikt for det bestiller man på forhånd :icon_fun:

Et spm. Er det båndtvang på vidden (ikke drep meg nå da, jeg bare spør).. eller slipper en å bli dratt avgårde av pelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er båndtvang - kan gå sau på deler av vidden samt at det går sånne kjekke oppsynsmenn med bot-blokk og kulepenn der oppe.

Sorry, må være meg det er noe galt med, men jeg hørte ordet "kjekke" så forsvant alt det andre ... ;)

Men som noen har vært så vennlig å minne meg på via msn, så har jeg jo magebelte og strikk- båndtvang er ikke noe problem, så fremt folk holder seg unna meg i en radius på tre meter *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor det er heller jeg da, men jeg kan jo være med en anne gang.

Jeg har veldig lyst til å dra til Nipedalen på Søndag så bare jeg får lov og om jeg får med meg Twiggi så drar jeg på søndag om noen kommer :icon_cry: Vi kan gå til enden av den stien der er det få folk så kan vi bade der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor det er heller jeg da, men jeg kan jo være med en anne gang.

Jeg har veldig lyst til å dra til Nipedalen på Søndag så bare jeg får lov og om jeg får med meg Twiggi så drar jeg på søndag om noen kommer :icon_cry: Vi kan gå til enden av den stien der er det få folk så kan vi bade der :D

Det er agilitystevne i Nordnæsdalen i helgen så vi blir opptatt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tror ikke jeg skal dra uansett. Ser kaldt ut foreløpig og jeg har ingen å gå med.

Skal ikke det bli fint i helgen da? Hvis det blir for varmt (som forrige helg) så stormer jo alle til Nipedalen og politiet må rykke ut igjen. Mulig vi tar en tur til Nipedalen søndag, har ikke bestemt oss ennå. Vi pleier stort sett å gå i skauen, men grusveier er ok innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte politiet rykke ut da?

Men har tenkt å gå til enden av den grus stien. Der er det veldid få folk.

Skal kanskje der likevell nå vis jeg får lov av mamma og vis jeg klarer å overtale vennina mi til å bli med.

Vil ikke dra dit alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte politiet rykke ut da?

Men har tenkt å gå til enden av den grus stien. Der er det veldid få folk.

Skal kanskje der likevell nå vis jeg får lov av mamma og vis jeg klarer å overtale vennina mi til å bli med.

Vil ikke dra dit alene...

BT sin rapport fra Nipedalen

Blir nok tur oppover løvstakken istedet søndag, blir kanskje litt mange i Nipedalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lov å dra i dag likevell. Mamma skal reise vekk for høre på konsert også fikk jeg ikke lov å dra i tilfelle det skjedde noe og hun ikke var der. Men neste helg vil jeg dra! Da er det jo sommer ferie og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Okei!

Nå syns jeg vi skal få til noe her! Jeg reiser vekk på søndag og blir vekke helt til 5 august eller noe. På fredag eller lørdag kan jeg kanskje noe.

Noen som har forslag til hva og hvor?

Tenkte vi bare kunne ta en tur og miljø trening.. Noen som vet om noe annet vi kan gjøre?

Vis det er fint vær så kan vi kanskje ta å gå tur til et vann å bade...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skogens dronning, vettu... Tisper vil også være med henne. Ser visst på henne som den store helt og beskytter. Spiller visst ingen rolle om de er større enn henne heller, selv om vi sjelden møter noen som faktisk er det.

Har en gammel dachsegutt her som vi passer nå. Ikke helt samme følelsen å gå på tur med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...