Nirm Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Trur jeg må oppdatere "kjegleparken" min litt, og tenkte at jeg kunne jo anskaffe noen av den lave typen (som de selger på Canis). Men 49,- kroner stykket synes jeg var noe vel dyrt... Kjøpte jo de jeg har til halvparten av den prisen. Er det noen andre nettbutikker som selger disse til en billigere penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Kjøpte 5 av canis sine, joda, de er dyre, men syntes de var verdt det, veldig gode og stødige ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Du får kjøpt sånne kjegler for ca. 20 kroner stykket i din lokale sportsbutikk. Dersom de ikke har inne kan de bestille spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Du får kjøpt sånne kjegler for ca. 20 kroner stykket i din lokale sportsbutikk. Dersom de ikke har inne kan de bestille spesielt. Jeg har kjøpt mine på G-sport, billige og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Jeg skal kjøpe etterpå på bryn sport på brynsenteret, disse kostet 19 kr stykket;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar