Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som skal delta ?


Kine Helen

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Match show er som en utstilling,alle kan delta - hunden blir dømt mer generelt,dommer pleier være en god alround dommer - tror det går etter alder,slik vanlige klasser,og så er alle klassevinnerene igjen om BIS`en.

:P jeg syns hvertfall det virker kjempegøyt - har kun sett på da.

Men det er jo veldig gor trening for hundene som skal stilles "på orntlig" da! Med tanke på folk,andre hunder og stemningen det er rundt en ring..

Det får man ikke på en ringtrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy da:) da treffes vi! jeg skal ivertfall se på og har meldt meg som frivillig hvis de trenger hjelp til noe! var ikke så mange påmeldte så langt enda men:)

kommer sikkert ned der vi også siden det skal være så nærmt (skal jo værepåskolen til ungene mine bare 5minutter å gå ned der he he he

meg og Kine har nå meldt fra om at vi kan hjelpe til der så vi får se om vi får noe å gjøre på (ikke sant Kine??) :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si når og hvor, og tegn et kart, for jeg er IKKE kjent på askøy... :wink:

Så kommer meg og mongo! :)

over broen, ta til venstre( :oops: HØYRE skulle de stå der :oops: ) ned mot kleppestø, ta til venstre i begge rundkjøringene(altså ikke den veien inn til senteret i den siste rundkjøringen men den rett før og opp en svingete langtekkelig bakke) og følg veien opp mot øvrekleppe(veiens husker jeg ikke navnet på) og ta til venstre inn til barneskolen og parker ved barnehagen, har du kjørt forbi Askøy lennsmans kontor så har du kjørt for langt da må du snu og kjøre tilbake til innkjørselen til skolen som ligger i noe som heter så fint som Ranaveien. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de pleier å sette opp skildt på innkjørselen.. men det står ikke tidspunkt på annonsen.. kan ikke du sende en mail/meld til else og spørre når det begynner Marit?

kan jo bare spørre henne på tirsdag for hun den mailadressen jeg har til henne er hun sjelden å sjekker(trorhun har problemer med den). :wink: er jo ikke så farlig om vi venter tirsdag med å spørre vell. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
    • Jeg ville nok tenkt over hvorvidt hundene vi omgikkes var vaksinerte og friske, og ikke la valpen hilse på tilfeldige fremmede hunder. Jeg ville definitivt ikke oppsøkt hundeparker, f.eks. Men ellers tenker jeg at det er relativt trygt her i Norge så lenge man tenker seg litt om.
    • Nei. Jeg tenkte ingenting på begrensninger rundt andre hunder før 12 ukers vaksinen. Tilfeldigvis tok vi vaksine samme dag som valpekurset skulle ha første dag hvor valpene var med. Men jeg ville ikke latt det begrense meg heller.
    • Ser her på forumet at flere får/har fått valp i år. Herlig ❤️ bilder av de søte små ❤️ En ting jeg lurer på; de fleste henter valpene ca 8 uker gamle. Og så skal de vel vaksineres rundt 12 uker gamle: I denne perioden begrenser dere kontaktene med andre hunder, eller er dette med smitte ikke noe dere tenker så mye på? Venter dere med valpekurs til valpen er vaksinert?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...