Toya Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 Jeg skal jo ha kull i løpet av neste år, og har tenkt å sette ut på for, men ny i gemet som jeg er hvordan gjør man det med slike avtaler, uten å virke for useriøs? Hvor mange kull er vanlig å kreve før hunden blir skrevet over på forvert? har hørt så mye rart, at jeg ville høre noen meninger fra dere litt mer erfarne her inne Hva er viktig å få med i en slik kontrakt? Hvordan gjør dere det? Therese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Jeg skal jo ha kull i løpet av neste år, og har tenkt å sette ut på for, men ny i gemet som jeg er hvordan gjør man det med slike avtaler, uten å virke for useriøs? Hvor mange kull er vanlig å kreve før hunden blir skrevet over på forvert? har hørt så mye rart, at jeg ville høre noen meninger fra dere litt mer erfarne her inne Hva er viktig å få med i en slik kontrakt? Hvordan gjør dere det? Therese Jeg kan godt prøve å hjelpe deg litt, men da må du kontakte meg på privaten. Gidder ikke å få en diskusjon på dette her. Det har jeg fått mer enn nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Jeg kan godt prøve å hjelpe deg litt, men da må du kontakte meg på privaten. Gidder ikke å få en diskusjon på dette her. Det har jeg fått mer enn nok av den er grei gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar