Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltieutstillingen i Tr.heim

starlight

Recommended Posts

Skrevet

Du er hvertfall tidlig ute :yes:

Jeg kommer nok desverre ikke.... tar ikke sjangsen på det med tanke på at jeg har termin 9 september :) Men jeg mener på at Gunn kommer opp en tur!

Skrevet

Jeg kommer nok desverre ikke.... tar ikke sjangsen på det med tanke på at jeg har termin 9 september :) Men jeg mener på at Gunn kommer opp en tur!

hihi, jaa, det er utrolig hva man finner på å spørre om når man ikke får sove, og kjeder seg :Laugh:

Spennende med termin i samma tid da :icon_fun:

Skrevet
Regner med det er Lundamo du mener? Vi kommer, Villa stiller i juniorklassen. Saeta har ikke pels til da.

Mener Lundamo ja:)

Skrevet

Alltid mange som kommer oppover dit ja. Det er kjempekoselig. Også får man jo med seg to utstillinger på samme helg siden hundefestivalen også er da :) Jeg kommer vel med knøttet mitt også jeg :) Hun har jo funnet veien ut av magen innen den tid :yes:

Skrevet
Når er det utstilling på Lundamo da? jeg bor der så mulig jeg kan ta meg en tur... :yes:

Siste helga i august, altså 25. eller 26., kun for Shetland Sheepdog :) Det er også Trondheim hundefestival samme helg, på Leangen.

Skrevet
Alltid mange som kommer oppover dit ja. Det er kjempekoselig. Også får man jo med seg to utstillinger på samme helg siden hundefestivalen også er da :yes: Jeg kommer vel med knøttet mitt også jeg :) Hun har jo funnet veien ut av magen innen den tid :)

Har aldri vært der før, men gleder meg masse! Virker jo kjempetrivelig! :icon_fun:

Skrevet

Jeg kommer nok desverre ikke.... tar ikke sjangsen på det med tanke på at jeg har termin 9 september ;) Men jeg mener på at Gunn kommer opp en tur!

Jepp jeg skal og tar med meg min datter Maiken, Coca og Uma :)

Skulle jo svært gjerne hatt med deg også da :)

Guest Christine
Skrevet
Jepp jeg skal og tar med meg min datter Maiken, Coca og Uma :yes:

Skulle jo svært gjerne hatt med deg også da :)

Ot: Kommer dere på hundefestivalen også? :)

Skrevet
Ot: Kommer dere på hundefestivalen også? :yes:

Dessverre, vi tar fly opp og lander ikke i Trondheim før lørdag ettermiddag. Men du kan jo ta turen ut til Lundamo Camping :)

Guest Christine
Skrevet
Dessverre, vi tar fly opp og lander ikke i Trondheim før lørdag ettermiddag. Men du kan jo ta turen ut til Lundamo Camping :)

Kjipt da...

Hehe, blir nok sittende i stolen min på hundefestivalen hele helga jeg! :yes:

Skrevet
Koselig. Gleder meg til å treffe deg :yes:

Takk det samme! :) Blir moro å hilse på hunder man har sittet å kikka på så lenge på nettet :)

Skrevet
Takk det samme! :yes: Blir moro å hilse på hunder man har sittet å kikka på så lenge på nettet :)

Én av de har du møtt i det minste ;) Så moro at du kommer og kikker!

Og Christine, VI komme ihvertfall på hundefestivalen også :)

Guest Christine
Skrevet
Én av de har du møtt i det minste :yes: Så moro at du kommer og kikker!

Og Christine, VI komme ihvertfall på hundefestivalen også :)

Det tok jeg som en selvfølge! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...