Gå til innhold
Hundesonen.no

Ludde-Labrador Retriver

edlitam

Recommended Posts

Skrevet

Hva skal man si om Ludde da... ikke verdens smarteste, men ikke verdens dummeste heller selv om det ikke er langt fra :) Vi trener først og fremst lydighet og etter sommeren skal vi få tatt bronsemerket kurs i LP. Siden hundeskolen jeg skal gå på ikke hadde lydighetstrening nå meldte jeg meg på spor :yes: vi får se hvordan det går :rolleyes: er optimistisk ;) Ludde er heller ikke så værst i Agility, han mangler bare litt fart :) men vi øver. Her kommer noen bilder

bra.jpg

hundebryllup001.jpg

IMG_0561.jpg

ludde.jpg

Skrevet

Fine Ludde.. :yes: (og Aisha da!)

Delte altså rom med denne hunden i en uke på NKKUs sommerleir i år. Roligere og mer bedagelig hund skal man lete lenge etter! :) Ikke en lyd laget han, tross masse boffing fra min egen lille hylemor.

Guest Just me!!
Skrevet

Haha, så søt han er!

Den lille tiden vi var med dere i Frognerparken så oppførte han seg jo veldig bra, søte gutten. :yes:

Skrevet
Fine Ludde.. :)

Delte altså om med denne hunden i en uke på NKKUs sommerleir i år. Roligere og mer bedagelig hund skal man lete lenge etter! :) Ikke en lyd laget han, tross masse boffing fra min egen lille hylemor.

chessea boffet ikke så mye da :yes: bare litt om morgnene og sånt :rolleyes:

Skrevet

Hun var veldig flink hun som sydde den :) men tror se og hør betalte 1500 for den eller noe sånt da :yes: var verdt det :rolleyes:

Skrevet

Haha.. Chessea boffet om morgenen, om kvelden, når vi gikk ut av rommet.. ja.. :)

Hvordan går det med dere? :yes: Vi må få til et treff en dag!

Skrevet

Det går bra det :) vi har meldt oss på spor kurs og skal ta bronsemerket etter sommeren.. du har ikke lyst til å komme inn til oslo en dag da ??? eller så kanskje jeg kan være med på et portis treff :rolleyes: Vi kan jo kle ut Ludde som en portis da :yes:

Skrevet

Ja, det kan vi jo.. :yes:

Du skal ikke se bort i fra at vi kan ta en tur til Oslo i løpet av sommeren eller noe sånt :)

Du må hilse Vilde og Aisha fra meg da. ^^

Skrevet
Ja, det kan vi jo.. :twitch:

Du skal ikke se bort i fra at vi kan ta en tur til Oslo i løpet av sommeren eller noe sånt ;)

Du må hilse Vilde og Aisha fra meg da. ^^

Skal hilse til Vilde jeg ;) vilde har jo fått seg valp og greier :whistle:

• 1 year later...
Skrevet

Godt over ett år siden jeg har lagt inn bilder her nå <_<

speilrefleksen067.jpg

IMG_1272_3.jpg

speilrefleksen076.jpg

018.jpg

Noen som kan si meg hvordan ludde ser ut i forhold til hvordan labbiser skal se ut ekstriør messig?

Ludde blir bare en bedre hund for hver dag som går. Tilpasser seg oss, og er snill mot alt og alle :)

Skrevet

Vanskelig å si noe om eksteriøret når du ikke har stereotypisk "oppstillingsbilde", på flat mark :) Han har veldig røde ører og haletipp (?), men om det er godkjent eller ikke vet jeg ikke. Har lite peil på gulfargens "lovligheter".

Skrevet

Det røde i det gule er vanlig og det meste av gul og rødfarger er lov på labrador. Sånn utfra bildet synes jeg han godt kunne vært kraftigere i skulderpartiet og jeg tror at for å lykkes i utstillingsringen at han må legge på seg.

Når det er sagt så er min personlige mening at labradoren skal være slank og ha kropp til å jobbe, og jeg synes han er fin sånn som han er nå!

Skrevet

Fiiiineste Luddingsen det :)

Jeg synes han er mye finere enn alle hannlabbisene i utstillingsringen jeg. Akkurat slik han skal være.

*også ligner jo lille frosken min på han også da <ahttp://hundesonen.no/uploads/biggrin.png' alt=':D'> *

Skrevet
Det røde i det gule er vanlig og det meste av gul og rødfarger er lov på labrador. Sånn utfra bildet synes jeg han godt kunne vært kraftigere i skulderpartiet og jeg tror at for å lykkes i utstillingsringen at han må legge på seg.

Jeg prøver å slanke hunden jeg da :icon_redface: syns han er litt i tykkeste laget allerede, eller tenker jeg helt feil nå. Vil dommere virkelig ha tykkere labrodorer enn ludde =/

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...