Gå til innhold
Hundesonen.no

Natt til 1.


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Akkurat kommet hjem fra jobb, spiser pizza og koser meg med valper.

Skal nå ta ett stort glass iskald cola m/ sitron og isbiter :D

Rett og slett bare kose meg :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var opp hele natt til i dag, også var jeg på skolen i dag.

Så sovna jeg da jeg kom hjem, våknet kl 21.30, og da

gidda jeg ikke dra ut :D

Ikke får jeg sove heller, har jo sovet i mange, mange timer allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert ute nå en tur, og det er jo bare bråk nå jo :D 5 politibiler opp på skolen, 1 (tror det ble fler med de på skolen) som ble knivstukket. Og ja, sånn er det her.

Dem har skryti så fælt av russen at det ikke har hvert noe tull i år, men det varte ikke lenge :closedeyes:

Nei, nå foretrekker jeg heller å sitte på sonen (om det er folk her da), spise litt godis, og kose meg med brus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg har vært i frognerparken! Men det var ikke så moro egentlig det avr både politi og natteravner som overvåket oss hele tida! Jeg dro tidlig hjem!

Jeg liker hverken purken eller natteravner. De ødelegger for oss. :rolleyes:

Meen, de kan sikkert være gode å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er natt til 1.mai så spesiel ;)

Jeg skal ikke gjøre noe annet enn hva jeg hadde gjort på en vanlig dag :D

Ikke jeg heøller.. derfor drakk jeg meg dritings,fikk litt bank og måtte dra en dau bever ut av veien fordi sjåføren ikke turte selv!(og han kaller seg en mann....)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heøller.. derfor drakk jeg meg dritings,fikk litt bank og måtte dra en dau bever ut av veien fordi sjåføren ikke turte selv!(og han kaller seg en mann....)...

Interessant. Dette er hverdagskosten på en vanlig dag :shocked: Imponert :D

Var det beveren du fikk bank av, så du drepte den? (*ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå ta ett stort glass iskald cola m/ sitron og isbiter ;)

Jeg innser at det var et stort glass med COLA jeg heller burde drukket i går ja, framfor de to vinflaskene jeg og ei venninne kjapt og greit "knekte".... * :D . Vel - dagen blir vel forhåpentligvis bedre etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser at det var et stort glass med COLA jeg heller burde drukket i går ja, framfor de to vinflaskene jeg og ei venninne kjapt og greit "knekte".... * :D . Vel - dagen blir vel forhåpentligvis bedre etterhvert...

Flirer.. Jeg antar du ikke har lyst til å finne på noe i dag da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til 1. mai har ikke vært spesiell for meg siden begynnelsen på åttitallet, da Lillevolden var ung og Blitzmiljøet kokte. Politiet kastet tåregass og vi som bare var nyskjerrige og litt engstelige tilskuere dro hjem med sviende øyne og hadde vært der det skjedde! :D

I dag våknet jeg av voksenkorpset som bambambamelibammet seg forbi huset her og var bare glad for at barnekorpset ikke skulle spille i år, så jeg kunne sove lenge.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirer.. Jeg antar du ikke har lyst til å finne på noe i dag da? ;)

Æhhhh.. er man helt om natta får man da pinadø også være helt om dagen :D. Jeg foreslår tur til Storøyungen med påfølgende grilling av ymse frosne ting man finner i fryseren !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Jeg innser at det var et stort glass med COLA jeg heller burde drukket i går ja, framfor de to vinflaskene jeg og ei venninne kjapt og greit "knekte".... * :D . Vel - dagen blir vel forhåpentligvis bedre etterhvert...

;) nei det er ikke synd på deg. Men hadde jeg begynnt med noen vin flaske når jeg kom hjem fra jobb så sent så hadde jeg nok ikke vært i seng enda :P

Kos deg på tur med litt grilling du. Kjør forsiktig (eller ikke kjør!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverken purken eller natteravner. De ødelegger for oss. :rolleyes:

Meen, de kan sikkert være gode å ha...

Pfst! Purken er bra, man får jo russeknute(en seigemann) for å kysse en politimann! ;)

(*Se bort på luen sin* :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Skulle ingen ting jeg. Som vanlig. Endte på papkartongfest og kom hjem i 6-tida. Hm... tror ikke jeg er så veldig vanskelig å overtale. Tredje gang på fire dager. Og jeg skulle ikke ut noen av dagene. Enda godt jeg ikke drikker så mye da... Var kjempekoslig i går, men tror ingen tenkte på at det var natt til 1. mai. Og russen her har drivi på å infiltrert utestedene en uke alt, så ikke no spes der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg av voksenkorpset som bambambamelibammet seg forbi huset her og var bare glad for at barnekorpset ikke skulle spille i år, så jeg kunne sove lenge.. :D

Herlig! Hehe..

Jeg bor nesten oppå jernbanesoret, ett godtstog kjørte forbi når jeg lå i senga kl 10..

Rista i senga... Tenkte, er jo ltt deilig. Lett massasje! Mmmm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Jeg var i frognerparken og grilla :D

Sykt hvor mange folk det var der. Støtte på en som går en klasse under meg, hun var totalt drita. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinne, unnskyld at jeg ler høyt her, men - sørpefull og "reke gatelangs" med en død bever ??

HA HA HA!

Et minne for livet, antar jeg?

Susanne

LOL! Ikke helt sånn det foregikk.. Men dæven så¨mye morsommere det hadde vært i dag om det var det! :P

Som en oppdatering så har jeg jaggu blåmerker over hele kroppen i dag,pluss skrubbsår.. jaja,sånn går det når man blir pælma inn i en metasll sak.. kanskje godt jeg ikke traff treet stakkar? :P

Interessant. Dette er hverdagskosten på en vanlig dag :shocked: Imponert ;)

Var det beveren du fikk bank av, så du drepte den? (*ler*)

Neh. jeg bare drepte bevern etter jeg hadde fått juling.. som hevn på alle mannebein! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vorspiel hos en venninde også videre på breivold (en strand i Ås), hvor jeg klarte å forstue tåa og snakket med politiet om hvor full man måtte være før han ville kjøre meg hjem hehe:P Sitter nå med hodepine men hadde en drit fet kveld med mange mennesker så detta skal gjentas til neste år=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...