Gå til innhold
Hundesonen.no

Unngulls Dana de Dana - Abbygail


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk takk. :ahappy: Hun er ikke stilt enda.

Jeg har nok zoom, men er ikke kjapp nok til å rekke å kaste leken, ta opp kamera, finne bikkja, fokusere, og trykke på knappen får hun er utenfor rekkeviddet igjen. :lol: Trenger en ekstra arm eller no sånt.

Skrevet
Hvis du ikke ser bikkja da, trenger du enten briller eller større skjerm. :ahappy:

Bikkje??? Eller rotte?? :rolleyes::lol:

Neida, vesle søte Abby! Og jeg skal klikke på bildene jeg, så får du ta deg av å klikke (ser du dobbeltbetydningen eller? :)) på bikkja :(

Å du så trøtt jeg er...

Skrevet

Er jaggu for trøtt til å se den dobbeltbetydningen. :ahappy: skal prøve igjen om noen timer, den er sikkert bra.

Skrevet
Jeg har nok zoom, men er ikke kjapp nok til å rekke å kaste leken, ta opp kamera, finne bikkja, fokusere, og trykke på knappen får hun er utenfor rekkeviddet igjen. :) Trenger en ekstra arm eller no sånt.

Nei, du trenger en assistent som kan kaste.

Slutt å poste så sjarmerened bilder! :P

Jeg får så lyst på en liten "belger". :P

Skrevet

Assistent ja, det var sånn det var. :) Har du en til låns?

Hihi en liten belger hadde passa utmerket sammen med store belgere. *overbevist*

Skrevet
Pølsedressur, anyone?

2292051188_842817d7e3.jpg

Herregud! Var jeg ikke forelsket i henne fra før så ble jeg det ihverfall nå :) Skjønneste is-deleren min! :P

Skrevet
Assistent ja, det var sånn det var. :) Har du en til låns?

Jeg har en høy og mørk assistent, men han får du ikke låne :P

Skrevet
Herregud! Var jeg ikke forelsket i henne fra før så ble jeg det ihverfall nå :) Skjønneste is-deleren min! :P

Abby hinter om at det er vår, og at is er nam!

Jeg har en høy og mørk assistent, men han får du ikke låne :P

*flire* Egoistisk altså.

Skrevet
Abby og jeg skal på isdate snart, bare så du vet det! :lol:

:ahappy: Bare si fra, så skal jeg sende med henne penger til is.

Skrevet
:ahappy: Bare si fra, så skal jeg sende med henne penger til is.

*Jeeej* Må bare bli litt mer is-temp ute først :lol: Vil ikke at lille knøttis skal bli kald inni seg, det ville jo vært en skam! :closedeyes:

Skrevet
*Jeeej* Må bare bli litt mer is-temp ute først :lol: Vil ikke at lille knøttis skal bli kald inni seg, det ville jo vært en skam! :closedeyes:

Det er hun nok helt enig i. Man er ikke varmesøkende dyr for ingenting. Menne, atte... Kan jeg og få være med på isdaten? :ahappy:

Skrevet
Det er hun nok helt enig i. Man er ikke varmesøkende dyr for ingenting. Menne, atte... Kan jeg og få være med på isdaten? :ahappy:

Hmmmm, njaaa, skeptisk! :) Hihi, seff, jeg må jo ha noen å tyte med mens Knøttings og jeg mønsjer :lol:

Skrevet

Yey! Jeg og får spise is! Eller se på dere som spiser is... Kaffe er mer "my cup of tea".

Flere bilder av frk. fjortiss also known as mongodog:

Bildene er trykkbare.

Søta, med speilbilde i øya.

2304312245_50547273ce.jpg

Wan't a pice off me?!?

2304306275_1b5a3e7c47.jpg

1 part dog, 2 parts mongo:

2304343311_daf730fe8d.jpg

Flapp, flapp...

2304360329_a0c5ed3856.jpg

Skrevet
Yey! Jeg og får spise is! Eller se på dere som spiser is... Kaffe er mer "my cup of tea".

Du er da jente så du kan gjøre mange ting samtidig :D

Wan't a pice off me?!?

2304306275_1b5a3e7c47.jpg

:ahappy: Den bikkja ER kul! :yes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...