puddellover Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Har liksom aldri lagd en tråd til Zelda så nå var det på tide! Dette er min vesle blå dverg,som vi trodde ble en sølv mellompuddel :closedeyes: Men hun er mye søtere enn en sølvis Hun har futt i rompa og følger etter meg overalt! (da mener jeg overalt!) Innpå do for å sitte på fanget mitt(lalalalalala ),Foran dataen for å sove,henger på meg som en klegg..men det gjør meg ingenting Vi sykler sammen (øøøh..hun sitter på fanget mitt og jeg sykler) Ulldotten min Den som kjemper.. ..Vinner ^^, LOOK IN MY EYES,LOOK IN MY EYES..DO YOU FEEL DISSY? Favorittstedet Våryr Puddel Søta mi Hah,vil jeg ha noe med deg å gjøre?? :glare: Øhh..jaH!^^
puddellover Skrevet 21. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2007 Mange flere bilder^^ Slipp meg ut! Vinterberta^^ En tamrotte..Øhh..ÆÆÆSJ..Neeii de er jo ganske greie igrunn
Guest Just me!! Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Så stor hun har blitt! Når blir hun sølv?
puddellover Skrevet 22. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2007 Så stor hun har blitt! Når blir hun sølv? Vel,hun fortsetter å farge ut til hun blir 3 år,og hun blir mest sannsynlig mørk sølv Så peen! Takker
puddellover Skrevet 12. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Portrettbilder av prinsessen min <3 Med klikkeren
Guest Just me!! Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Hun er go'! Fineste mellompuddelen Hvordan er hun å trene? Lettlært?
puddellover Skrevet 12. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Takk Hun er ganske lettlært og skjønner ting ganske fort sålenge hun får ros og godis for det hun gjør bra
puddellover Skrevet 26. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Sure tante sofie prøver seg som tøffing :roll: Tøff,jeg ..ja! :closedeyes: Sofie lurer på hvordan kameraet lukter ;D Altså,capsen er ikke så kul når du ikke kan se ! Jeg vil ha av capsen-NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar