Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor langt til Selbu?

Maja&Twinki

Recommended Posts

Skrevet

Overskriften sier vel det meste ;)

For oss som har vokst opp i Trøndelag så er det fortsatt mange steder som man aldri har vært, og jeg lurer da på hvor lang tid det vil ta meg å kjøre fra Trondheim til Selbu? ;) Sånn ca? Jeg bor på nordsia av byen og bruker omtrent 25 min til Værnes.

Og er det enkelt å finne fram? Trenger ikke noe kart ellerno?

Gleder meg til å se på dere som skal debutere lydighet imorgen forresten! Lykke til og håper dere får sove godt inatt ;)

Skrevet

En og en halv time? *regne*

Kjøre hjemmefra klokka sju?! Og jeg hadde egentlig tenkt til å gå en times tur før jeg dro også. Nesten så jeg kan gå og legge meg med en gang...

Guest Christine
Skrevet
En og en halv time? *regne*

Kjøre hjemmefra klokka sju?! Og jeg hadde egentlig tenkt til å gå en times tur før jeg dro også. Nesten så jeg kan gå og legge meg med en gang...

7? ;)

Haha, okei da.. Vi kjører kvart over 7 vi tror jeg..

Pappa reiser til Kina i morgen, og må derfor stå opp rundt klokken 5, så jeg ber han vekke meg, slik at jeg får gjort det jeg skal...

Guest Christine
Skrevet
Æsj så langt :P

Men takk for svar! :twitch:

Hehe, ja det er langt.. Vi har skiftet til sommerdekk vi, så måtte låne bikkjebila til naboen. Livsfarlig å kjøre til Selbu uten vinterdekk...

Var jo isglatt på veiene i går kveld også, og i morgen er det meldt 0 grader liksom...

Når kommer du? :P

Skrevet

Jeg tenkte jeg måtte hive meg opp tidlig imorgen så jeg fikk heia på dere! Så prøver å dra herfra rundt 8, er der kanskje halv ti da? Kaaaanskje hvis jeg finner fram?:twitch: Regner med at lydigheta ikke starter presis 9....?

Guest Christine
Skrevet
Jeg tenkte jeg måtte hive meg opp tidlig imorgen så jeg fikk heia på dere! Så prøver å dra herfra rundt 8, er der kanskje halv ti da? Kaaaanskje hvis jeg finner fram?:twitch: Regner med at lydigheta ikke starter presis 9....?

Er alltid forsinkelser på stevner... :P

Seriøst, vekkerklokka her er stilt på kvart på fem!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...