Inustaff Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 http://www.youtube.com/watch?v=4YTqbZdWutg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Den var bare rå! Gud, for en herlig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 ÅÅÅ så kult! Har sett det en plass før, men det var en annen hund. Men kommentaren til guttungen "the best ting about my dog, he puts smiles on pepoles faces" den tok kaka! Hjertet smelter her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hohoho! For en herlig herremann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Og for en FART på den engelske bulldoggen der, råtøff bikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Utrolig kult! Jeg ble virkelig imponert over at han faktisk klarte å svinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Utrolig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Så utrolig morsomt Virkelig en flott hund! (virka som en god mosjon til hunden det der, kanskje jeg skal begynne å trene hunden min slik ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Så artig å se ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amstaffen Mira Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Stiligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar