Carina Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 De som har meldt seg på etter at folk begynte å melde av er: ellish giggi + venninne Aina&Kaizer 4 avmeldte og 4 påmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 De som har meldt seg på etter at folk begynte å melde av er: ellish giggi + venninne Aina&Kaizer 4 avmeldte og 4 påmeldte. Da er jeg med igjen Skal overbringe infoen til sideansvarlig (jeg får ikke lov å nærme meg nvu og den siden lengre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Jeg med! Hvem er du da? Tøft. Jeg er, hmm, hva skal jeg si da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 (jeg får ikke lov å nærme meg nvu og den siden lengre ) Nei, du er utrolig destruktiv.... ødebelegge siden på den måten... *Vente på liste* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Nei, du er utrolig destruktiv.... ødebelegge siden på den måten... *Vente på liste* venn av giggi heter Cecilie Og hjemmesida til Wigdis (giggi) er http://www.apoolons.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 *done* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar