Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg hadde en Border Collie hann...på 4år..

Som jeg desverre måtte omplassere da jeg flytta midt i byen.. :P

Jeg var så utrolig glad i den hunden :D

Men jeg følte at å ta med seg en Border Collie, fra stor hage,hus,skogen og muligheten til å være "fri".. Til en knøttleilighet,med hovedveien på utsiden av stuevinduet, ikke ville bli no godt liv for gutten min..

Så jeg omplasserte han til en meget hyggelig dame (trodde jeg) som bodde i hus,med hage og sjøen som nærmeste nabo... Han trives der,tror jeg... (Om hun har han ennå :P )

Jeg sa klart ifra: At jeg skal komme å hilse på han å se hvordan han har det...etterhvert!

Da jeg sendte melding nå før jul,fikk jeg beskjed om at det fikk jeg ikke.. For nå var han hennes!

Hadde jeg visst jeg skulle flytte...Hadde jef visst det ble sånn..!

SKulle jeg beholdt han selv.. :P

For jeg har ALDRI blitt så knyttet til noen annen hund..

Han var min lille gutt,og mitt lille gull :)

Savner deg, Banty-klumpen :P

~Beklager dårlig bildekvalitet~

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...