Monab88 Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Albin har nettopp blitt onkel til en flott liten bernergutt Den ble tatt med keisersnitt for ikke mange minuttene siden. De var 2 stk, men den ene var desverre død. Bilde kan ses på bloggen og senere på hjemmesiden til kennel Nellyvill.
Fillerya Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Grattis til Onkel Albin Bernervalper er de fineste i hele verden
Guest Jonna Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Grattis Onkel Albin :icon_fun: Lurer på om keisersnitt er noe som går nå jeg <_< Veterinæren jeg var hos hadde hatt 3 keisersnitt iløpet av påskehelgen, og det var ikke normalt (+ fødselshjelp på kalv)
Monab88 Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 Takk Ja, det virker som det er en del keisersnitt for tiden! Her er de stolte foreldrene: Nellyvill's Alma Matra Nuch Nv-06 Tiviniro's Harley Davies www.tiviniro.com
Monab88 Skrevet 11. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2007 Navnet på de to små skulle egentlig være Chmitt og Chmule, men siden det bare var en som levde og den ble tatt med keisersnitt ble navnet Nellyvill's Cheiser Chnitt Bilder av skjønningen noen timer gammel http://www.kennel-nellyvill.com/valpeplaner/c-kull.htm Han er så utrolig nydelig
netteliten Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 *smelt* Vi hadde berner for mange mange år siden. En gang berner, alltid berner. Hadde det ikke vært for allergien min hadde det blitt ny berner etter den første. Savner den hunden så masse. Lykke til med Cheiser Chnitt, artig navn!
Guest Maritus Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Grattis til Albin! Han er kjeempe søt! Berner er en av yndlingsrasene mihne
Marianne&Bianca Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 siden det bare var en som levde og den ble tatt med keisersnitt ble navnet Nellyvill's Cheiser Chnitt Han var helt nydelig, med DET tøffe navnet, da
MegaMarie Skrevet 15. April 2007 Rapporter Skrevet 15. April 2007 Så pen da og stilig navn. Synd med den som døde. Det ble ganske mye keisersnitt i påsken, ja , men et tibbe kull som venninen min skal få valp fra slapp unna det, ble født på langfredag.
Monab88 Skrevet 11. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Nye bilder av valpen, som forøvrig ble hetende Nellyvill's Copyright "Jonas", og blir boende hos oppdretteren sin Jonas og tante Bella Er han ikke skjønn?
Toya Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 bare å sende han med lynpost til meg han var ikke søt i det hele tatt.. neeeida...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar