Box Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Dette er Tanika, en herlig SnowBoxertispe. Hun er født 14.05.2003 og er hele familiens storsjarmør. Tanika er min mor og de sin hund, men vi låner henne med på turer og sånn Det kjekkeste Tanika vet, er å løpe rundt med Box og leke. Hun er sjefen men det går greit for Box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Å herregud så vakker<33 lignet faktisk endelpå moren til Turbo når hun var yngre=) Akkurat samme tegningen over øyet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vakker blir helt målløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 For et herlig uttrykk! Sjarmerer meg i senk, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 NYDELIG! Fantastisk fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Aww. Var fin, ja! *Forelsket* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Det der tror jeg må være den peneste snowboxern jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Box Skrevet 11. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Takker for fine ord Ja, vi synes også hun er ganske pen. Min mor og de har vært heldig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Ser ikke noe bilde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Box Skrevet 11. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Nei, det er plutselig forsvunnet.. Fikk akkurat med meg at moderator hadde slettet det ved en feil Så det kommer snart tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Min feil, beklager. Nå er den tilbake i en mer riktig størrelse. Nydelig hund forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Hun var bare sååååå nydelig, har alltid hatt lyst på boxer, men vi har alltid valgt rottis. Dere er utrolig heldige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Det var en utrolig nydelig hund, en av de peneste snowboxerene jeg har sett.. Pene hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Pene Tanika, vakkert bilde Elisabeth Gleder oss til å se dere igjen, både 2 & 4bente i august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Box Skrevet 16. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Ja, vi var heldige med bildet Skal legge ut noen av Bobben også Vi har bestilt tre hytter og kommer hele gjengen! Gleder oss kjempemye til å treffe dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar