Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan flørter man?


Tinka-jenta-mi

Recommended Posts

Vær deg selv, som Margrete sier. Øyekontakt og smil er veldig viktig! Smil og vær blid, det er ikke så ofte det fungerer å late som man er vanskelig og overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer eksperten :) ...neida...

Som de andre sier, smil og vær glad..Og for all del IKKE noe sutring, ikke si ting som "jeg er så stygg..." osv. gutter liker jenter med selvtilitt! En søt, morsom jente er mye mer tiltrekkende enn en sutrete, grineunge av en jente!

Hvordan man flørter spørs vel litt på alderen...Utifra profilen din er 13 år(?).. Isåfall er vel det kanskje ikke veldig alvorlig..Gi han lure smil, men ikke ALT for mye..Vær deg selv! Det hjelper ikke å klenge på han, da blir han bare lei uansett om han liker deg eller ikke. Jeg synes man også skal være litt Hard to get, det betyr ikke å være overlegen, men og ikke fnise, tiske og "overfalle" han helt..

Dette er noen morsomme og dårlige sjekke replikker, bare for moroskyld...:

- Hvis du hadde vært en hamburger på McDonalds hadde du blitt kalt McNydeligeØyne..!

- Å det er så ryddig på rommet ditt, skal vi rote litt?

- Har du et plaster? Du skjønner jeg slo meg skikkelig, da jeg falt for deg...

Dette er eksempler på hva du kanskje ikke bør gjøre ;)

Hilsen en som har en kjedelig kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer eksperten ;) ...neida...

Som de andre sier, smil og vær glad..Og for all del IKKE noe sutring, ikke si ting som "jeg er så stygg..." osv. gutter liker jenter med selvtilitt! En søt, morsom jente er mye mer tiltrekkende enn en sutrete, grineunge av en jente!

Hvordan man flørter spørs vel litt på alderen...Utifra profilen din er 13 år(?).. Isåfall er vel det kanskje ikke veldig alvorlig..Gi han lure smil, men ikke ALT for mye..Vær deg selv! Det hjelper ikke å klenge på han, da blir han bare lei uansett om han liker deg eller ikke. Jeg synes man også skal være litt Hard to get, det betyr ikke å være overlegen, men og ikke fnise, tiske og "overfalle" han helt..

Dette er noen morsomme og dårlige sjekke replikker, bare for moroskyld...:

- Hvis du hadde vært en hamburger på McDonalds hadde du blitt kalt McNydeligeØyne..!

- Å det er så ryddig på rommet ditt, skal vi rote litt?

- Har du et plaster? Du skjønner jeg slo meg skikkelig, da jeg falt for deg...

Dette er eksempler på hva du kanskje ikke bør gjøre ;)

Hilsen en som har en kjedelig kveld..

Pernille da, hun er 13! :P

Forresten så er Pernille og jeg eksperter på sånne altså, bare spør ;)

(Ellers forresten, Pernille kan være litt grov, i forhold til klåing i biler og slikt.. :)

Men uansett hvor kjedelige vi alle er her, så må det gjentaes, vær deg selv, om han ikke liker deg som du er, er han ingen ting å samle på! ;) Smil masse, ser du hyggelig og glad ut er det enda enklere å gå bort en tur for å prate ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i fast forhold i snart 3 år nå, så det har ikke vært så mye flørting akkurat! ;) Men om jeg husker rett *prøver å dra frem minner fra fjortizz tida* Så var det vel litt sånn øyenkontakt og så slå ned blikket og smile som gjaldt? :) Også litt sånn fjortiss latter da! Så har du dem! ;)

Man bør vel unngå ting som å snakke om ekser og sånt. Men man må jo være seg selv fyllt ut også da ;) Om jeg bodde alene med 20 katter og elska frimerker så hadde jeg sagt det ;) Vær deg selv så går det nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille da, hun er 13! ;)

Forresten så er Pernille og jeg eksperter på sånne altså, bare spør ;)(Ellers forresten, Pernille kan være litt grov, i forhold til klåing i biler og slikt.. :)

Bare se her, Guro...Det er dette vi kaller en sjalu venninne! Det må du for all del ikke bli! Det trekker IKKE gutter! Bare se på meg og Kathrine for eksempel; hun er sjalu på meg fordi jeg drar mere gutter enn henne, da kommer vi inn i en ond sirkel, som jeg liker å kalle det!

Også hører vi ikke mer på Kathrine, vi vil ikke bli innblanda i det syke sjalusidramaet hennes... :shocked:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke høre på henne, strengt tatt er hun faktisk sjalu fordi JEG finner flotte,deilige, eldre mannfolk (mens en søt 14år gammel gutt er gal etter henne) Dermed unngå slikt.

Finne helst en gutt som du liker (ikke alle venninnene dine).

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke høre på henne, strengt tatt er hun faktisk sjalu fordi JEG finner flotte,deilige, eldre mannfolk (mens en søt 14år gammel gutt er gal etter henne) Dermed unngå slikt.

Finne helst en gutt som du liker (ikke alle venninnene dine).

Lykke til! :)

øhh...der ser dere alle sammen, hun setter seg i forsvarsposisjon med en gang, typisk tegn...-- ;) Da hun endelig (og da mener jeg ENDELIG!) fant seg en fyr som var litt intressert, MÅTTE hun snakke med meg om det i over 1 time (puuh!)!

EDIT; nok OT snakk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke menninga å si du var liten, bare litt internt og litt at det var Pernille som snakka.

Et annet tips er og finne felles interesser, da kommer dere ofte lett i snakk helt automatisk, men hvis du på forhånd vet om noen felles interesser er jo det en flott samtale starter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er en lek, og kunst. Jeg ELSKER å flørte, og det går nok aldri en hel dag uten at jeg flørter!

Vær smilende og blid.

Sørg for at DU føler deg bra, for da vil utstrålingen din gjøre at andre legger merke til deg. (Ser du ut som du er medlem i "club grey" vil det neppe virke tiltrekkende)

Bruk en liten dæsj med parfyme som kler deg.

LEK med blikket ditt. La øynene dine leke med "motparten".

La kroppen din få snakke sitt egent lekne språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å flørte og flørter med alt og alle hele tiden :) ( ja, man kan flørte med alt fra babyer til gamlinger, det finnes uendelig mange måter å flørte på).

Bare følg det de andre har skrevet her så går det nok bra :)

Øyekontakt og smil er veldig viktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...