Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan flørter man?

Tinka-jenta-mi

Recommended Posts

Vær deg selv, som Margrete sier. Øyekontakt og smil er veldig viktig! Smil og vær blid, det er ikke så ofte det fungerer å late som man er vanskelig og overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer eksperten :) ...neida...

Som de andre sier, smil og vær glad..Og for all del IKKE noe sutring, ikke si ting som "jeg er så stygg..." osv. gutter liker jenter med selvtilitt! En søt, morsom jente er mye mer tiltrekkende enn en sutrete, grineunge av en jente!

Hvordan man flørter spørs vel litt på alderen...Utifra profilen din er 13 år(?).. Isåfall er vel det kanskje ikke veldig alvorlig..Gi han lure smil, men ikke ALT for mye..Vær deg selv! Det hjelper ikke å klenge på han, da blir han bare lei uansett om han liker deg eller ikke. Jeg synes man også skal være litt Hard to get, det betyr ikke å være overlegen, men og ikke fnise, tiske og "overfalle" han helt..

Dette er noen morsomme og dårlige sjekke replikker, bare for moroskyld...:

- Hvis du hadde vært en hamburger på McDonalds hadde du blitt kalt McNydeligeØyne..!

- Å det er så ryddig på rommet ditt, skal vi rote litt?

- Har du et plaster? Du skjønner jeg slo meg skikkelig, da jeg falt for deg...

Dette er eksempler på hva du kanskje ikke bør gjøre ;)

Hilsen en som har en kjedelig kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer eksperten ;) ...neida...

Som de andre sier, smil og vær glad..Og for all del IKKE noe sutring, ikke si ting som "jeg er så stygg..." osv. gutter liker jenter med selvtilitt! En søt, morsom jente er mye mer tiltrekkende enn en sutrete, grineunge av en jente!

Hvordan man flørter spørs vel litt på alderen...Utifra profilen din er 13 år(?).. Isåfall er vel det kanskje ikke veldig alvorlig..Gi han lure smil, men ikke ALT for mye..Vær deg selv! Det hjelper ikke å klenge på han, da blir han bare lei uansett om han liker deg eller ikke. Jeg synes man også skal være litt Hard to get, det betyr ikke å være overlegen, men og ikke fnise, tiske og "overfalle" han helt..

Dette er noen morsomme og dårlige sjekke replikker, bare for moroskyld...:

- Hvis du hadde vært en hamburger på McDonalds hadde du blitt kalt McNydeligeØyne..!

- Å det er så ryddig på rommet ditt, skal vi rote litt?

- Har du et plaster? Du skjønner jeg slo meg skikkelig, da jeg falt for deg...

Dette er eksempler på hva du kanskje ikke bør gjøre ;)

Hilsen en som har en kjedelig kveld..

Pernille da, hun er 13! :P

Forresten så er Pernille og jeg eksperter på sånne altså, bare spør ;)

(Ellers forresten, Pernille kan være litt grov, i forhold til klåing i biler og slikt.. :)

Men uansett hvor kjedelige vi alle er her, så må det gjentaes, vær deg selv, om han ikke liker deg som du er, er han ingen ting å samle på! ;) Smil masse, ser du hyggelig og glad ut er det enda enklere å gå bort en tur for å prate ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i fast forhold i snart 3 år nå, så det har ikke vært så mye flørting akkurat! ;) Men om jeg husker rett *prøver å dra frem minner fra fjortizz tida* Så var det vel litt sånn øyenkontakt og så slå ned blikket og smile som gjaldt? :) Også litt sånn fjortiss latter da! Så har du dem! ;)

Man bør vel unngå ting som å snakke om ekser og sånt. Men man må jo være seg selv fyllt ut også da ;) Om jeg bodde alene med 20 katter og elska frimerker så hadde jeg sagt det ;) Vær deg selv så går det nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille da, hun er 13! ;)

Forresten så er Pernille og jeg eksperter på sånne altså, bare spør ;)(Ellers forresten, Pernille kan være litt grov, i forhold til klåing i biler og slikt.. :)

Bare se her, Guro...Det er dette vi kaller en sjalu venninne! Det må du for all del ikke bli! Det trekker IKKE gutter! Bare se på meg og Kathrine for eksempel; hun er sjalu på meg fordi jeg drar mere gutter enn henne, da kommer vi inn i en ond sirkel, som jeg liker å kalle det!

Også hører vi ikke mer på Kathrine, vi vil ikke bli innblanda i det syke sjalusidramaet hennes... :shocked:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke høre på henne, strengt tatt er hun faktisk sjalu fordi JEG finner flotte,deilige, eldre mannfolk (mens en søt 14år gammel gutt er gal etter henne) Dermed unngå slikt.

Finne helst en gutt som du liker (ikke alle venninnene dine).

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke høre på henne, strengt tatt er hun faktisk sjalu fordi JEG finner flotte,deilige, eldre mannfolk (mens en søt 14år gammel gutt er gal etter henne) Dermed unngå slikt.

Finne helst en gutt som du liker (ikke alle venninnene dine).

Lykke til! :)

øhh...der ser dere alle sammen, hun setter seg i forsvarsposisjon med en gang, typisk tegn...-- ;) Da hun endelig (og da mener jeg ENDELIG!) fant seg en fyr som var litt intressert, MÅTTE hun snakke med meg om det i over 1 time (puuh!)!

EDIT; nok OT snakk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke menninga å si du var liten, bare litt internt og litt at det var Pernille som snakka.

Et annet tips er og finne felles interesser, da kommer dere ofte lett i snakk helt automatisk, men hvis du på forhånd vet om noen felles interesser er jo det en flott samtale starter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er en lek, og kunst. Jeg ELSKER å flørte, og det går nok aldri en hel dag uten at jeg flørter!

Vær smilende og blid.

Sørg for at DU føler deg bra, for da vil utstrålingen din gjøre at andre legger merke til deg. (Ser du ut som du er medlem i "club grey" vil det neppe virke tiltrekkende)

Bruk en liten dæsj med parfyme som kler deg.

LEK med blikket ditt. La øynene dine leke med "motparten".

La kroppen din få snakke sitt egent lekne språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å flørte og flørter med alt og alle hele tiden :) ( ja, man kan flørte med alt fra babyer til gamlinger, det finnes uendelig mange måter å flørte på).

Bare følg det de andre har skrevet her så går det nok bra :)

Øyekontakt og smil er veldig viktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Usikker på om massiv fremgang i hverdagslydighet skyldes endring av metode, økt mental modenhet med mer impulskontroll, "varmen" (ikke veldig), eller en kombinasjon, men vi koser oss. Ikke en lyd på verken bussen, Posten eller Felleskjøpet i dag. Ble helt rørt av hvor flink han var til å sitte pent og pyntelig og vente uten labber på disken eller konsert. Å manøvrere pent mellom hyller med leker og tygg og snacks var deilig nok. Måtte nesten klype meg i armen da han bare var lydig ved disken også, begge steder. Det kom noen raptusbyks da vi nærmet oss hjemme igjen, men kjapt under kontroll med cue på en øvelse og en leke, og da det i neste øyeblikk kom et helt heat av saftige skinker i kondomdress på hjul -  bakfra - bare en meter fra oss, så satt han bare pent og pyntelig og så på de fly forbi uten impulser til å jage etter for å bite noen i rumpa. Amazing!  Godgutten 🥰
    • Eurasier er en selvstendig rase, og den krever en del aktivisering, på sine premisser. De har også hatt en del svakheter mentalt. Dette med usikkerhet er i høy grad genetisk, så det er viktig å gjøre god research på oppdrettere og linjer. God sosialisering er selvfølgelig også viktig, men eurasier er ikke en utpreget sosial rase. Når det gjelder "gneldring" så er det svært få hunder som gneldrer uten mål og mening så lenge de får den aktiviteten de trenger. Men noen raser er avlet for å vokte eller varsle, og de vil naturlig nok bjeffe når de opplever forstyrrelser, og terskelen der kan variere. Mange små hunder er avlet for å varsle, mens jeg kommer ikke på så mange store hunder (type str eurasier) som er kjent for å "gneldre". Noen spisshunder, som lapphundene, islandsk fårehund mm. kan bjeffe en del i arbeid og når de blir ivrige. Eurasier er forøvrig også en spisshund og ikke nødvendigvis helt stille. Om det er en rase som passer deg eller ikke er vanskelig å si, siden du ikke sier noe annet enn at du bor i leilighet. Skal du ha hund til tur og kos? Vil du gå kurs, og evt. drive med hundesport? Er det viktig at den går overens med andre hunder? Lett å trene/ha løs?  Hvor mye tid vil du bruke på pelsstell og støvsuging? Anbefaler å lese litt her, andre innlegg fra samme bruker på forumet, som har hatt en eurasier med sine utfordringer, men også kommet veldig langt med ham:   
    • Vurderer eurasier som neste hund, og ønsker å høre fra alle som har om både positive sider og utfordringer, anbefaling/fraråding av rasen. Hannhund eller tispe? Tisper er jo mindre, men da må en ta med løpetid og humørsvingninger med det etc. Hannhunder er kanskje mer stabil i humøret? Men samtidig større og mer 'territorielle? Er jo pluss og minus på begge sider. Bur idag I leilighet, liker og gå turer, men har ikke behov for en høyaktiv rase, ønsker heller ikke ha så liten da de har en tendens til og være gneldrete. Og lest og hørt at Eurasier er ganske stille på det punktet. Selv om de lager lyd selfølgelig, det er naturlig, men ønsker ikke sånn typisk gneldring.  Men blir jo litt usikker når en leser at de kan bli veldig skeptisk/nervøs til andre, en vil jo ikke 'feile' med hunden en skal få, ønsker jo velge riktig da det skal fungere i  mange år fremover. Kommer alltid tilbake til Eurasier da, falt litt for de, men har aldri hatt den type rase før. Har hatt labrador blanding, og spaniel før og de er jo litt mer førerorienterte.  Er det sånn at en må trene sosialisering i typ '3 til 4' timer hver dag eller holder det med 'minutter' noen dager,  det vil jo variere dager da man må jobbe etc sef. Blir jo sef mer enn noen minutter, men håper dere skjønner hva eg mener🙈 
    • Aha, takk for utfyllende svar! Kanskje jeg skal prøve ut dibaq da, gir diverse brusk som tygg så det burde gå fint. Eller prøve med farmina. Dyrere for, men man gir vel kanskje mindre mengder av det? Valpen her vokste enormt fort på vom, men vet jo ikke om det var pga. maten eller tilfeldig, valper vokser jo fort. Var såpass at hundeluftere i nabolaget kommenterte på veksten 😅
    • Dibaq, ja. Jeg er godt fornøyd med kombinasjonen av pris og kvalitet, med unntak av manglende kondroitinsulfat. Det er noe de fleste for (inkludert mer kjente og anerkjente for som Vom og Alpha Spirit) har altfor lite av. Stoffet finnes rikelig i brusk, så gir tilskudd av rå frosset eller tørket hals/føtter fra kylling/kalkun og ører/haler fra diverse dyr for å kompensere. Ellers er jeg veldig begeistret for Farmina, men en må være litt forsiktig for å unngå voldsom vekst av det. Min fikk en skremmende, massiv growth spur da jeg foret bare på det en ukes tid. Skjøt i været og la på seg. Veldig høy næringstetthet og kaloririkt, så lite slingringsmonn før det blir for mye av det. Pga DCM-skandalen i forbindelse med kornfrie for, hvor det å fore på f.eks. Acana -ansett som et premium høykvalitetsfor, rost opp i skyene for kvaliteten - medførte strukturell hjertefeil på en mengde hunder, så har jeg valgt å kombinere flere ulike typer for å gardere meg bedre dersom det i ettertid skulle vise seg å ha vært noe gærnt med noen av dem.  Farmina har kornfrie varianter, til forveksling lik skandaleforene, men har også tilstrekkelig med carnitin/taurin/metionin, og de inneholder ikke hele belgfrukter eller belgfruktproteiner - mistenkt for å være anti næringsstoffer som hemmer opptak eller syntese av andre aminosyrer og proteiner. Farmina inneholder kun stivelsen fra erter, og ekstrahert og isolert stivelse skal være bare stivelse, uavhengig av om det kommer fra hvete, ris eller erter. Nødvendig for å kunne holde de andre ingrediensene bundet sammen til kibble.  Om den voksne hunden ender på perfekt størrelse med perfekt leddet perfekt skjelett, perfekte organer og perfekt pels vet jeg jo ikke ennå, men avføringen er ihvertfall perfekt :)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...