tm100021 Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hundeklubb:p? Jeg bor forævrig i steinsholt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hundeklubb:p? Jeg bor forævrig i steinsholt Hehe... Forklarte litt feil.. Mente om noen skulle ned på hundeklubben i dag! Det var meninga det skulle være treff i dag... Og det med å gå tur i Svarstad spurte jeg om vi kunne ta neste Søndag! Jeg spør igjen: Er det noen som skal ned til hundeklubben i dag??? Kan vi ta det kl.14.00 eller kl.15.30 eller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Det passer helt for meg Jeg begynner å gå snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Den som vil kan henge seg på... Jeg og Marita går nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Jeg gikk ut ifra at det ikke ble noe, siden jeg ikke hørte noe mer. Hvordan gikk treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Jeg gikk ut ifra at det ikke ble noe, siden jeg ikke hørte noe mer. Hvordan gikk treffet? Det ble bare Charlotte,Rocky,Vesla og meg! Så ikke noen flere..... Men det var trening der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 23. April 2007 Rapporter Share Skrevet 23. April 2007 Noen som er med på et treff i Sandefjord eller i nærheten om ikke så lenge eller? Jeg og Toller-Enya vil veldig gjerne:) En søndagsformiddag for eksempel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 23. April 2007 Rapporter Share Skrevet 23. April 2007 Jeg blir gjerne med Ikke noe langtur på oss da, siden bebis her bare er drøye 4 måneder gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Vi kan kanskje bli med, Rocky og jeg! Men når har dere planlagt den turen, eller er det for seint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Er med! Tror Vesla trenger å møte noen sosiale hunder en Collie tispa til naboen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar