Gå til innhold
Hundesonen.no

Aprilsspøk


Scarlet

Recommended Posts

Hehe, ja med en sånn ordning hadde det blitt mange bøter:)

Men jeg må jo si at jeg er rimelig lei av å plukke opp etter hundreogørten bikkjer i tillegg til mine egne...

Har ofte med meg sønnen min når jeg går tur, og da plukker jeg heller opp litt ekstra enn at han eller andre barn som utforsker grøftene skal tråkke i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk aprilspøken på døren, vi...

Min bror hadde lurt sin halvsøster til å komme hit for å se på valper sammen med dem. Men min bror var jo ikke her...

Stakkars, hun følte seg ikke spesielt lur da hun skjønte at det var en spøk. Men hun fikk jo komme inn og hilse på hundene. Hun har aldri vært her før, men likte hundene godt, så kanskje har vi fått en hundevakt!

Vi vurderte å sende henne i "retur" hjem til min bror med en hund, men de røyter alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på det anettex :ahappy:

er nok reel denne... så folk må faktisk passe seg...

http://www.tronderavisa.no/apps/pbcs.dll/a.../0/ABONNEMENT04

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2688757.ece

Jeg lurte også først på om det var en aprilspøk, men med mindre svenskene har 1. april den 12. mars, så er den nok reell, ja: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=627560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke blitt lurt, og jeg har ikke lurtnoen! Wow! første gang det har vert 1 april og jeg ikke har blitt lurt maaaangen ganger før det er kveld :rolleyes:

Men det er enda noen timer igjen.

Jeg prøøver meg enda, men jeg begynner bare og le hver gang jeg skal til og lure noen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lurt en gang i dag, og det var av pappa :P

Fikk tekstmelding av pappa i morres om at det var streik på flyplassene (han er i Afrika), og at han ikke kunne komme hjem før på fredag. Han skal komme hjem på tirsdag. Jeg ropte bare høyt at: "NEEI, får jeg ikke speilrefleks kameraet før på fredag??!?". Mamma ble mer bekymret om den der Sverige turen vil skal på til torsdag, hihi. Vi gikk da der å styra og banna, helt til vi kom på å tenke på at det var 1. april i dag :shocked::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fantasi disse avisene må jeg si...

Vil gjerne fortelle om forrige 1.april jeg, da ble jeg og en hel haug kursdeltakere lurt av to småjenter på 8-10 år... :)

Vi var på kurs i ridehall på en gård. Gården lå like i nærheten av riksveien, med ganske god trafikk. Når dette skjedde hadde hundene pause i bilen, og kursdeltakerne var samlet inne i hallen.

Disse to småjentene kom så smygende bort til oss, og sa at det var en løs hund ute. I og med at dette var en gård, der det gikk dyr på forskjellige beiter, riksveien like i nærheten osv var det mange hundeeiere som brått fikk fart på beina og løp ut for å sjekke om det var sin hund som hadde klart å bryte seg ut bilen. Når vi alle var på god vei ut av hallen mer eller mindre stresset ropte den ene jenta "Aprilsnarr!"

Synes den var knallgod, og snakk om to lykkelige småjenter som hadde klart å lure oss alle... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke lure folk i dag, kan jo ikke legge på med en spøk når alle snakker om helgens utstillingsresultater. Jeg fikk 3pr på championhannen (siden han stilte i Veteran og ikke chk) :P

Alle gikk på? Ikke lett midt i uts. helg nei..(Han ble forresten BIS :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke lure folk i dag, kan jo ikke legge på med en spøk når alle snakker om helgens utstillingsresultater. Jeg fikk 3pr på championhannen (siden han stilte i Veteran og ikke chk) :P

Alle gikk på? Ikke lett midt i uts. helg nei..(Han ble forresten BIS :))

Hææ det skjønte jeg ikke! kan du ikke være mer presis..du bare tuller du...! :P

skjønner ingen ting jeg..... Ble han BIS eller ble han ikke? Jeg orker ikke mer tull fra deg nå Kathrine... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...