Gå til innhold
Hundesonen.no

LP trening i Oslo

Toller

Recommended Posts

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Så hyggelig! :P

Valle Hovin ligger på Helsfyr, vi trener på gresset utenfor selve Valle Hovin, vis a vis Rica Helsfyr Hotell.

Her er kart der hotellet er merket av, vi trener på gressletta på venstre siden av "innspurten"

Kart

Jeg vet det går mange busser til Helsfyr (og T-banen) men jeg vet ikke noe mer... :)

hehe :)

Kan jeg komme i morgen? Er det evt noen som kan møte meg på stasjonen? :) Eller var den stiften på kartet stiftet på bussholderplassen?

Buss 21 iallefall går til valle hovin;) gå av på valle bussholdeplass hvis jeg ikke husker helt feil:)

OK :) Kan sjekke hva som er best på Trafikanten.no

Her er bilder fra treffet forresten (har ikke lagt ut alle enda, men kommer :P )

Bilder fra LP treninga her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

Kan jeg komme i morgen? Er det evt noen som kan møte meg på stasjonen? :) Eller var den stiften på kartet stiftet på bussholderplassen?

OK :) Kan sjekke hva som er best på Trafikanten.no

Stiften var på hotellet, og jeg er litt usikker på hvor busstoppen er, men hvis du får sendt meg et kart over hvor busstoppen er, kan jeg møte deg der... :)

Edit: hvor kommer du fra forresten? Altså hvilken vei...? jeg vet at bussen stopper langs E6, men da må jeg vite på hvilken side av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiften var på hotellet, og jeg er litt usikker på hvor busstoppen er, men hvis du får sendt meg et kart over hvor busstoppen er, kan jeg møte deg der... :)

Edit: hvor kommer du fra forresten? Altså hvilken vei...? jeg vet at bussen stopper langs E6, men da må jeg vite på hvilken side av veien.

Kommer fra sentrum :)

Dette kartet fikk jeg opp (bussholderplassen er altså den som er markert med rød firkant, om du skulle lure :) ):

Untitled1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... om jeg skjønner kartet rett, tror jeg det lønner seg å gå av på stoppen som ligger nedenfor, antakelig holdeplassen før...?

Hvis du ser veien som går inn til høyre nedenfor den avmerkede holdeplassen, så er det innspurten. 150m inn i denne veien (på venstre side) trener vi.

(Det står skiltet til Hotellet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... om jeg skjønner kartet rett, tror jeg det lønner seg å gå av på stoppen som ligger nedenfor, antakelig holdeplassen før...?

Hvis du ser veien som går inn til høyre nedenfor den avmerkede holdeplassen, så er det innspurten. 150m inn i denne veien (på venstre side) trener vi.

(Det står skiltet til Hotellet)

Ok.. hmm. Får se på dette i morgen igjen, når jeg ikke er så trøtt :)

----

Buss 21 mot Helsfyr T

Fra: Lapsetorvet (i Frognerveien) 18.33

Til: Valle 18.57

Sånn ser busstiden min ut.

Du mener altså at jeg skal gå av på holderplassen før? Problemet er at jeg ikke vet hva det heter :)

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...