Gå til innhold
Hundesonen.no

tatovering av egen hund


Benedicte

Recommended Posts

jeg kunne tenkt meg en ny tatovering, av hundene mine (eller èn av de). Men er det mulig å få en liten tatovering og fortsatt få et bra bilde av hundene? Nå tenker jeg på en tatovering på cirka 6x6 cm? Bare av hodet til en av hundene, eller èn liten tatovering (6x6 cm) med tre hunder (balder, cita og tia).

Jeg vil i hvert fall se hvordan en slik tegning vil se ut. Er det noen her som tegner hunder (fra bilde), og er flinke til det? Jeg husker Kine med chihuahuaene hadde en slik tatovering av sine to, og den ble jo kjempeflott! Det var noen her inne som tegnet den, men ejg husker ikke hvem........

Og hvor mye vil det evt koste å få en slik tegning av vovsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Kan jo tegne selv? :D Ellers finnes det mange som er dyktige, som sikkert vil gjøre det for deg. Det var en på sonen her som tegnet husker jeg.. Lise med Luna fikk sett hvordan en slik tatoo med Luna ville sett ut, og den var knakende lekker!

Tror det lønner seg å få litt størrelse på den for at det skal bli bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
ja, håper noen har mulighet til å tegne en!

men tegne selv??? huff! haha

Jeg kunne gjerne tenkt meg en selvtegnet tatovering. Men er jo ikke alle som elsker å tegne. Hehe.

Du kan jo sende en pm til Lise og spørre om du kan få se tegningen hun tegnet av Luna, og eventuellt få vite hvem på sonen som tegnet den. Den er hvertfall vavittig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
jeg kunne tenkt meg en ny tatovering, av hundene mine (eller èn av de). Men er det mulig å få en liten tatovering og fortsatt få et bra bilde av hundene? Nå tenker jeg på en tatovering på cirka 6x6 cm? Bare av hodet til en av hundene, eller èn liten tatovering (6x6 cm) med tre hunder (balder, cita og tia).

Jeg vil i hvert fall se hvordan en slik tegning vil se ut. Er det noen her som tegner hunder (fra bilde), og er flinke til det? Jeg husker Kine med chihuahuaene hadde en slik tatovering av sine to, og den ble jo kjempeflott! Det var noen her inne som tegnet den, men ejg husker ikke hvem........

Og hvor mye vil det evt koste å få en slik tegning av vovsene?

Jeg sendte deg en PM.

6x6 cm av 3 hunder tror jeg forresten ikke blir noe bra... blir for liten plass for detaljer og folk må gjerne stikke nesen helt bort til tatoveringen for å se hva det er.

Selv har jeg ett hundehode på 9x13cm av min første hund. For å få detaljer som blikk mm så må mann nok litt opp i størrelse. For meg er blikket på hundene viktig, men det kan være du ikke syns dem detaljene er såå viktig som meg :D

Svare litt mer

Så resten av spørsmålet ditt nå. En som tatoverer er en artist og dem tegner det du ønsker. Selv stilte jeg opp med flere bilder. Han plukket ut det som var best egnet og lagde en tegning utifra det. Tegningen fikk jeg se og takke nei/ja til evt endringer før den ble satt på min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Er det ikke Caroline med shelitene som er så flink til å tegne også? :unsure:

Jo, Caroline er også sinnsykt flink!

Har en tegning av Milo innrammet på veggen. Caroline sitt verk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...