Gabriella Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Hei skal skrive litt om min lille BC(borde collie) tispe på 1år og 2 månder.. hun er en kjempe snill liten jente hun har også et tempramang som er litt ustyrlig til tider hun er tricolor ikke så veldig stor men akkurat passe for meg i hværtfall.. hun har middels lang pels..jau.. vi går nå hunde kurs ved nordby hundesenter der går vi vårt 2 kurs, Grunnkurs.. og vi trives der.. Bonnie viser stor lærevillighet jepp Klem Fra oss <3 Jeg får ikke lagdt til bilder joo Men de kommer når jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Bonnie er veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Så kjekt! Vi vil veldig gjerne at du skal lære deg å laste opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Bonnie, herlige Bonnie Legger ut noen bilder jeg har her jeg http://i167.photobucket.com/albums/u132/Si...menmar07160.jpg http://i167.photobucket.com/albums/u132/Si...menmar07187.jpg http://i167.photobucket.com/albums/u132/Si...pa/IMG_0018.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 28. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 "Så kjekt! Vi vil veldig gjerne at du skal lære deg å laste opp bilder " jeg Kan laste opp bilder for og si det med en gang.. jeg er ikke nybegyner med pc akkurat.. men den ville bare ikke få bildene opp. Takk Tine :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Hun var skikkelig vakker<3<3 (og jeg er ikke noe spesielt fan av bc hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 28. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Så nydelig! Virkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 29. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Hm, jeg trodde jeg hadde skrevet her jeg da men <_< (svarte på denne tråden tidligere idag). Men svarer gjerne igjen jeg Så utrolig fin hun er Herlig border collie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 2. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2007 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Her kommer det noen valpe bilder av bonnie.. de er litt dårlige men e eneste jeg har Babyen min <3 Min shøøne <33 de andre bildene kommer snart de ville vist ikke in! :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Hva bruker du for å laste opp bildene? Bruk; http://photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 takk Tine :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Legger inn noen bilder av Bonnie jeg Fine lille Bonnie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Tuuusen tusen takk tine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 hun er bare sååå nuuudelig! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2007 Så nydelig hu er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 6. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 NYE BILDER FRA SEPTEMBER TIL NOVEMBER 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Nusselig liten Bc ... Hun ser ganske liten ut på bildene i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 7. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 takk dere:D ja hun er virkelig så liten det er ikke bare bilde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Kjempe søt jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 7. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar